TAG: 100 FAKTÓW O MNIE


100 FAKTÓW O MNIE! 💃

1.Mam na imię Dominika.
2.Urodziłam się 18 lipca.
3.Mieszkam w Nowogardzie,około 35 km od Szczecina.
4.Mam 3 siostry i 1 brata.
5.Chodzę do 2 gimnazjum.
6.Jestem w klasie "E".
7.Nie lubię swojej klasy.
8.Moim ulubionym przedmiotem w szkole jest J.Niemiecki.
9.Znienawidzony to Matematyka,Polski,Fizyka i Chemia. 
10.Uwielbiam piec i gotować, mogłabym to robić codziennie.
11.Moją pasją jest blogowanie i śpiew.
12.To jest mój pierwszy blog.
13.Mój ulubiony kolor to czarny, tylko ten!
14.Uwielbiam żelki.
15.Kocham gorzką czekoladę i orzechową.
16.Moje ulubione owoce to arbuzy,banany,mandarynki i jabłka.
17.Nie lubię ananasów,truskawek, kiwi i reszty owoców.
18.Za to kocham wszystkie warzywa!
19.Nie cierpię rodzynek i bakalii!
20.Wole wodę niegazowaną, niż gazowaną.
21.Nie lubię pomagać innym.
22.Kocham Zimę,Lato i Wiosnę!
23.Nienawidzę Jesieni....
24.W podstawówce byłam nieśmiała, a teraz jestem strasznie otwarta.
25.Gdy byłam mała panicznie bałam się ciemności.
26.Jak miałam (?) 10 lat raz pofarbowałam włosy szamponetką.
27.Chciałabym mieć tatuaż na nadgarstku.
28.Kocham świeczki zapachowe.
29.Bardzo łatwo się wzruszam.
30.Kocham Święta Bożego Narodzenia i Wielkanoc.
31.Uwielbiam malować paznokcie.
32.Mam fazę na ŚWIĘTA. 
33.Moim "CELEBRITY CRUSHEM" Jest Justin Bieber, o matko! Kocham go!!
34.Uwielbiam seriale i filmy.
35.Nie lubię szpinaku.
36.Uwielbiam oglądać Spider-Mana!
37.Interesuję się również modą.
38.Mój ulubiony serial to 19+ i SKAM.
39.Ostatnio nie mam czasu na nic.
40.Kocham kawę,kakao i herbatę miętową.
41.Uwielbiam oglądać BAJKI.
42.Jestem strasznie leniwa, ale jak mam coś zrobić to robię to jak najlepiej!
43.Piszę opowiadania,ale nigdzie ich nie publikuję.
44.Kocham 1D,Justina Biebera,Selene Gomez,Clare Alonso i Karol Seville.
45.Mój ulubiony aktor to Liam Neeson, boże uwielbiam go!
46.Codziennie myję włosy.
47.Mam naturalne włosy, i nigdy nie chciałabym się przefarbować, szkoda mi ich.
48.Mam strasznie długie i kręcone włosy.
49.Bardzo dobrze wspominam bal 6-klasisty.
50.Lubię wspominać dzieciństwo.
51.Uwielbiam robić sobie maseczki.
52.Kocham pierogi z mięsem, tylko takie.
53.Również uwielbiam płatki z mlekiem.
54.Mam 8 kotów i 2 psy, takkk kocham koty!
55.Jak byłam mała miałam w szafie tylko różowy kolor ciuchów, strasznie kochałam ten kolor.
56.Jak miałam (?) 10-11 lat oglądałam h2o i zawsze chciałam być syrenką... Nawet teraz!
57.Szczerze mówiąc - nigdy nie dorosnę, jestem dzieckiem.
58.Lubię robić zdjęcia.
59.Mimo wszystkiego, chcę już 18 lat.
60.Nie łatwo ufam ludziom.
61.Mam dwie przyjaciółki.
62.Kocham naleśniki z twarogiem!
63.Mam strasznie dużo (?) stron na Facebooku.
64.Miałam kiedyś chomika jak i również królika!
65.Uwielbiam jeść.
66.Dbam o swoje włosy, jak i również o urodę. ;>
67.Nie lubię swoich paznokci.
68.Teraz mało strasznie jem.
69.Ostatnio strasznie schudłam, co z tego powodu jestem bardzo szczęśliwa!
70.Chcę już wakacje i moje urodziny:)
71.Uwielbiam grać w gry komputerowe!
72.Nienawidzę swojej wychowawczyni, a bardzo lubię panią od W-f.
73.Od 3 lat nie ćwiczę na w-f, co z tego powodu i tak mam 2 na koniecXDDDDD
74.Jestem strasznie lubianą osobą (:
75.Łatwo i Szybko da mnie się polubić!!!!
76.Jestem szczerą, skromną, z poczuciem humoru i z dystansem dziewczyną.
77.Nie wstydzę się siebie i swojego wyglądu:)
78.Mam dużo pamiętników i miło mi się je czyta!
79.Jak byłam mała jeździłam konno.
80.Marzę, by mieć 12421321 kotów!!!!
81.Nadużywam "XDDDDDDD"
82.Jestem homo (:
83.Moja mama nazywa się Wioleta, a tata - Adam.
84.Gdy miałam 7 lat, mój tata odszedł od mojej mamy co jedyna ja, z domu przeżywam:)))
85.UWIELBIAM DISCO POLO
86.Tylko raz się zakochałam.
87.I było to w pierwszej gimnazjum, ale już mi to przeszło;)
88.Nie lubię "używać" emotek.
89.Kocham gorzką czekoladę i orzechową!
90.Strasznie często choruje:((
91.Kocham majonez.
92.Kocham pić energetyki.
93.Mam strasznie dużo uwag i skarg w szkole;<
94.Mam problemy z oczami.
95.Nadal nie mam przekutych uszów.
96.Wszystko co muszę mieć to musi być idealne'
97.Ostatnio mało co to klnę x
98.KOCHAM PISAĆ CAPSLOCKIEM,a jak piszę post na blogu to piszę bez capslocka, co duzo osob ma do mnie problemXD
99.Mój ulubiony gatunek muzyki to POP.
100.Mam grupę na Facebooku (ŚmieszkiDominiki) możecie dołączać!😊 

No to tyle, 100 faktów o mnie + za 2/3 dni napiszę post o Wielkanocy!!!
Do zobaczenia🙌💜

Komentarze

  1. Wooow, świetnie! Dużo faktów o tobie nie wiedziałam + ładne tło które dodałaś! Czekam na następny post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega post! Czekam na więcej! 💘

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post! Dobrze jest coś wiedzieć o tobie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Duzo tego, ja bym chyba nie znalazła az 100 faktów :D
    Świetny post! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, bardzo fajne się go czytało:) ja coś ostatnio zamiast mniej klnąc to w drugą stronę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dość sporo faktów nie powiem że nie, chyba nie była bym wstanie wymyślec tyłu faktów o sobie. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy post.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post.. dużo informacji o Tobie i fajny pomysł na posta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny post. Dużo informacji.

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurczę, chciałam wymienić kilka faktów co nas łączą, ale jest ich zdecydowanie za dużo haha! :D Jesteśmy mega podobne :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne. Mozna sie czegoś dowiedzieć o Tobie. Duzo tego

    OdpowiedzUsuń
  12. Super fakty, bardzo dużo i bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O, również lubię gorzką czekoladę, a nie przepadam za truskawkami.

    OdpowiedzUsuń
  14. wow dużo się o Tobie można dowiedzieć przez te fakty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo informacji, niewiele znalazłam wspólnego. Pewnie dlatego, że jesteś młodsza ode mnie, a z wiekiem gust się znacznie zmienia.

    OdpowiedzUsuń
  16. dlaczego nie lubisz pomagać innym? Fajnie Cię poznać!

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię takie posty, zawsze można czegoś nowego dowiedzieć się o autorze bloga! <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawe fakty :) wo pofarbowane włosy w wieku 10 lat to niezły wyczyn :D Pamiętam jak w wieku 12 lat farbowałem sobie jakimiś kredkami i to była na mojej głowie jakas tragedia, ale wspominam dobrze te czasy

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę tak dużej ilości rodzeństwa, ja byłam jedynaczką i już nią zostanę :) Za to mam trójkę dzieci i dzięki temu mam wieeeelką rodzinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. SUPER!
    Dużo można się o Tobie dowiedzieć z tego postu 👍

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale dużo faktów! Mi ciężko znaleźć 5 hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę, że mamy ze sobą trochę wspólnego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja z kolei wolę wodę gazowaną :D
    Wesołych Świąt 🐣

    OdpowiedzUsuń
  24. Również uwielbiam Skam i Spider-Mana :D

    OdpowiedzUsuń
  25. super fakty, też bym chciała mieć tyle rodzeństwa!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty