WIOSENNE STYLIZACJE



Witajcie kochani z tej okazji,że zbliża się wiosna chciałam napisać wiosenne stylizacje które polecam, jeżeli spodoba wam się któreś z podanych możecie napisać, a podam wam linki gdzie je szukać🙌 Miłego czytania!💛





Jeansowe sukienki na sezon wiosna-lato.
Uwielbiamy jeansowe ubrania, a na cieplejsze dni z chęcią wybieramy sukienki z tego materiału. Są idealne do codziennych stylizacji i pasują do wielu stylów ubierania. 


Jeansowa kurtka i spódnica - idealne połączenie wiosenne 
Spódnica w połączeniu z jeansową kurtką to ponadczasowy duet. Nieśmiertelny denim będzie wyglądał dobrze zarówno w eleganckiej stylizacji, jak i streetowym looku. Zainspiruj się!

Stylizacje na słoneczny weekend! - Poczuj wiosnę 
Jeśli nie masz jeszcze pomysłu w jaki sposób komponować swoje wiosenne stylizacje - podpowiadam!

Spodnie skinny w trzech wiosennych stylizacjach!
Skinny to jeden z najpopularniejszych modeli spodni. Zastanawiasz się jak stworzyć z nimi wiosenną stylizację? Oto trzy outifity w trzech wersjach kolorystycznych. 

Wiosenne stylizacje z plisowanymi spódnicami.
Wiosna zbliża się wielkimi krokami,pora zacząć przygotowywać się na wiosenne letnie dni.
Przede wszystkim warto zaopatrzyć się w lekkie i zwiewne plisowane spódnice.

Trampki slip on w 4 różnych stylizacjach wiosennych!
Trampki slip on są to jedne z najwygodniejszych butów tego sezonu. Zobacz już teraz, jak tworzyć stylizację z ich udziałem.

Wiosenne stylizacje z szerokimi rękawami i falbanami.
W tym sezonie uosobienie szyku i elegancji to szerokie rękawy oraz falbany. Są one doskonałym dodatkiem w stylizacjach do pracy.

Wiosna rozkwita wieloma kolorami, lecz motywem przewodnim nadchodzącej pory roku jest niewątpliwie zieleń. W naturze obcujemy z wieloma jej odcieniami. Morski, khaki, i trawiasty.

Wiosna zbliża się wielkimi krokami. Powoli zaczynamy wymieniać garderobę. Wybieramy lżejsze kurtki, buty, a zamiast ciepłych swetrów zakładamy bluzki, koszule i T-shirty. Najwyższy czas zaszaleć także z kolorem. Zacznijcie od torebek. 

Stylizacja z kolorową koszulą.
W pierwszej z nich wstawiamy na elegancję. To zestaw, który kapitalnie sprawdzi się do biura.Jest kolorowy i szykowny. 
Stylizacje z czerwoną sukienką bez wątpienia potrafią zachwycać, jednak żadna z nich nie będzie udana bez odpowiednich akcesoriów. 
Ja akurat polecam torebkę np. w modne kwiaty.
Od kilku sezonów stawiamy na klasykę i kobiecość, czyli jeansy z wysokim stanem. Tylko ten model ukryje twój wystający brzuszek czy nadprogramowe kilogramy, a również świetnie wymodeluje sylwetkę: podkreślona talia, podkreślona talia, wydłużone nogi.
Elegancka bluzeczka z koronkami idealna na letnie dni! 
Ślicznie wygląda jak na zdjęciu, idealnie pasowałaby do spódniczki!
Jeansowe kurtki jednoznaczne kojarzą nam się z ciepłymi słonecznymi dniami. 
Wiosna 2018 nie będzie pod względem odkrywcza. Denimowe katany na stałe zagościły w ofercie topowych sieciówek.
Bomberka, polecana kurtka przez wiele osób, wygodna i idealnie pasuje do jakiejkolwiek stylizacji. 
Idealna na wiosnę!
O to kolejna stylizacja, sama letnia bluzeczka jest urocza.
Jak wiecie wiosna rozkwita w wielu kolorach!
Kolejna urocza stylizacja, nie każdemu musi się podobać, każdy ma inny styl ale na samym zdjęciu wygląda bardzo ślicznie i korzystnie!
Przeźroczyste materiały, nazwałabym go trendem dla odważnych albo dla sprytnych. :) 
Wiosenne stylizacje, trochę inne i różniące się od tych co podałam!
I ostatnia stylizacja którą przedstawię wam dzisiaj, w innych kolorach niż te co podałam,biało&czarny kolor, to jest jedyny najpopularniejszy kolor w dzisiejszych czasach.

Myślałam tak nad Tym i chyba zrobię drugą część z wiosennymi stylizacjami, to jest inny post różniący się od pozostałych🙈💙

Komentarze

  1. Świetny post Dominika! :) Dajesz radę w blogowaniu.Rozwijaj się w Tym kierunku, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, świetne ! W każdej dobrze bym się czuła, no może niektóre dla mnie zbyt szalone, ale w sumie czemu nie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeansowa kurtka i spódniczka bardzo mi się podobają 🤗

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne stylizacje! Bardzo mi sie podoba jeansowa kurtka ;)

    Pozdrawiam ciepło :)
    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej spodobała mi się stylizacja z tą piękną koronkową bluzką!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne stylizacje! Do większości z nich pasowałyby mokasyny, które ja osobiście upatrzyłam sobie na stronie https://butymodne.pl/mokasyny-damskie-c147417.html Myślę, że i Wy coś interesującego tam dla siebie możecie znaleźć. Jest w czym wybierać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog! Bardzo lubię czytać o różnego rodzaju stylizacjach, ponieważ dzięki temu wiem, w jaki sposób wszystko dobierać, aby moja stylizacja była modna. Wydaje mi się, że takie porady są jak najbardziej pomocne. Dodatkowo interesująca jest strona https://emink.pl/ . Bezpośrednio na niej możecie przeczytać sobie o doborze odpowiednich torebek do różnego rodzaju stylizacji. Pomocne wskazówki dla każdej kobiety.

    OdpowiedzUsuń
  8. A jak u Was z innymi elementami całej stylizacji? Lubicie dodatki, czy raczej z nich rezygnujecie? Ja jestem fanką dodatek typu torebki i paski i już wiem, co królować będzie w sezonie jesienno-zimowym. Sprawdźcie sobie kolekcję hurtowni https://versoli.pl/pl/ która już posiada takie propozycje. Czas przejść się po sklepach w poszukiwaniu jakiś fajnych jesiennych pomysłów na stylizację. Pogoda za oknem sprawia, że już można ubierać się jesiennie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne propozycje! Jeansowe rozwiązania na sezon wiosna-lato to zdecydowanie must-have w mojej szafie. Jakiś czas temu w moje ręce wpadła jeansowa błękitna sukienka od Lou i jest to absolutny strzał w 10! Genialnie pasuje do sandałków, trampek a nawet eleganckich obcasów! Sprawdźcie same.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty