🌸🌸🌸

BACK TO SCHOOL: HAUL zakupowy♡



Hej wszystkim!🌸
Jak mijają wam ostatnie dni wakacji? Nie mogę uwierzyć w to,że za 10 dni do szkoły!
Nie mam pojęcia kiedy to tak właściwie minęło, z jednej strony się cieszę - Idę do nowej szkoły, a z drugiej tak właściwie nie.
Wstawanie rano nie jest moją mocną stroną, jak połowa z was kocham spać do południa, ale niestety zacznie się rok szkolny gdzie będę musiała wstawać przed 6:00...
Mimo wszystkiego to bardzo uwielbiam serie Back To School, tak jak i haul zakupowy.
W dzisiejszym poście chcę wam pokazać moje szkolne zakupy. Kupiłam dużo ciekawych rzeczy,dlatego mam nadzieje,że moja notka komuś się przyda. Większość rzeczy jest z marketów, głównie z Pepco jak i TXM. 
Dajcie znać w komentarzu czy podobają się wam moje zakupy oraz, czy wy tak samo jak ja macie już wszystko do szkoły. 
Pamiętajcie również o zaobserwowaniu mojego bloga🌼


♡ Zeszyty A5


Uwielbiam kupować zeszyty! Ich wybór jest przeogromny, często można znaleźć zeszyty z cudowną okładką.


W tym roku, jak i zwykle kupiłam zeszyty tematyczne:)



♡ Piórnik 


♡ Notatnik


♡ Zakreślacze


♡ Mazaki


♡ Ołówki


Przybory na matematykę



Komentarze

  1. Aż bym się wróciła do szkoły!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam serie back to school😍 Świetny post, oby tak dalej! 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem ładne te rzeczy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana ja mam urwanie glowy z 2 synami.
    Nakupowalam tego tyle, ze masakra.
    A jakie wymaganoa.
    Padla bys XD
    Plecaczek vansa, drugi z logiem jutubera.
    Piorniczek taki a mie inny.
    Jakbym siebie widziala w kosmetycznym ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kupować szkolne akcesoria i zeszyty, aczkolwiek w tym roku moje zakupy są dość skromne :D
    Sporo przyborów pozostało mi z lat ubiegłych - nie było potrzeby ich poszerzenia, tym bardziej, że został mi ostatni rok w liceum.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zakupy szkolne. Aktualnie brakuje mi jeszcze paru rzeczy, ale psychicznie myślę, że do szkoły jestem przygotowana.
    Super zakupy :D Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze przed zakupami do szkoly hehe;)W tym roku musze kupic procz zeszytow i dlugopisow planner, pomoze mi w blogowaniu oraz szkole:) Mnie przeraza fakt ze juz wracamy do szkoly... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się bardzo te zeszyty są bardzo ładne :) sama muszę się wybrać po jakieś przybory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zeszyty :D pamiętam jak ja kiedyś uwielbiałam kompletować wyprawkę do szkoły :) przyznam że choć skończyłam rok temu szkołę to czasem tęsknie za latami spędzonymi w szkolnej ławce :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy! ;) Najbardziej podobają mi się gumki w kształcie kwiatów i piórnik. :)

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też już wszystko mam i nie mogę się doczekać września, mimo obaw związanymi z nową szkołą, klasą, rzeczywistością.
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten piórnik jest mega! Zeszyty tez mi się podobaja 😍❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. Zeszyty obłędne, ja w tym roku jakoś nie mogłam znaleźć takich ładnych :D Dorwałam chyba trzy w biedronce i na tym koniec :/
    Piórnik też bardzo mi się podoba, ja w tym roku zamówiłam jakiś po taniości z Aliexpress, jestem ciekawa co dojdzie, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Super haul! Ja się muszę wybrac na zakupy szkolne ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zeszyty! Żałuje ze juz nie chodze do szkoly, zawsze mozna bylo sobie zrobic wolne i nie isc! W pracy sie tak nie da :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Teraz rzeczy do szkoły są takie piękne, że aż chciałoby się do niej wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam kupować zeszyty, mimo że na studiach aż tak sie nie przydają :) Świetne kupiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również uwielbiam robić zakupy do szkoły! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam podobne zeszyty. Planuję właśnie post z serii back to school więc zapraszam do zaobserwowania fanpaga i bloga aby cię to nie ominęło ;) https://www.facebook.com/everythingandnothingforyou/
    www.everythingandnothingforyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Patrząc na te wszystkie piękne rzeczy aż chce się wrócić do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty