Seriale i Filmy, które warto obejrzeć. Daj się namówić na zerwanie kilku nocy!

Przez ostatni czas,obejrzałam sporo filmów i seriali.Postanowiłam,że te najlepsze wylądują w dzisiejszym poście, w którym polecę Ci te, na które warto zmarnować swój czas. Seriale i filmy które warto obejrzeć!




CZAS NA SERIALE I FILMY ZNAJDZIE SIĘ ZAWSZE, PRAWDA?

Jeśli jesteś tego samego zdania,to świetnie trafiłaś, także zapraszam do przeczytania.
Jestem bardzo ciekawa,z ilu moich wymienionych filmów i seriali oglądnęliście!! 

SERIALE:


19+

To jest jeden z najlepszych seriali na całym świecie. Oczywiście ja tak uważam hah.
Serial opowiada o "nastolatkach" gdzie dopiero wkraczają w dorosłe życie i będzie można śledzić ich losy.
Nowa produkcja opowiada o 19sto latków, młodych i dorosłych tuż po maturze. Jak na razie serial ma 3 sezony, gdzie 3 sezon był od 12 lutego.
W 1 sezonie tego serialu, opowiada o Tym jaka "zgrana" jest paczka, gdzie nawzajem sobie pomagają i się wspierają.
Główną bohaterką tego serialu jest "Melania - Małgorzata Heretyk", gdzie nagrywa swoje v-logi i wrzuca do internetu, o życiu swoich przyjaciołach.



SKAM


Skam to norweski serial, który pochłonął mnie na dobre. Powiem szczerze,że dawno nie oglądałam tak wspaniałego serialu jak ten. Serial opowiada historię norweskich licealistów,którzy oprócz imprez,alkoholu i życia towarzyskiego,mają wiele ludzkich, głębokich problemów.Dodam jeszcze,że każdy sezon opowiada historię innego z bohaterów. W 1 sezonie poznamy Eve,Jonasa i Isaka to o tej trójce jest na początku, potem dochodzi Noora gdzie poznaję Eve, jest naprawdę dużo do opowiadania, serial jest naprawdę ciekawy. Ja, jak obejrzałam pierwsze kilka odcinków, to zakochałam się w Tym o to właśnie serialu, dużo emocji daje jeden serial:)


13 REASONS WHY





Ten serial odbił w sieci bardzo głośnym echem! Ten serial zyskał swoich zwolenników i przeciwników. Jest to produkcja,która opowiada historię nastolatków z amerykańskiej szkoły. Główna bohaterka, Hannah Baker, popełnia samobójstwo. Okazuje się,że zostawiła po sobie coś krok po kroku, tłumaczy jej wybór. Wiele osób twierdzi,że serial jest przerysowany,naciągany i tandetny oraz wypacza obraz tego, jak powinno być. Ja się z Tym nie zgadzam, ale jak wiadomo krytyka musi być i rozumiem tą krytykę. Jak dla mnie, serial warty obejrzenia. 
Pretty Little LiarsPretty Little LiarsPretty Little Liars



PRETTY LITTLE LIARS


To jeden z tych seriali,do których wstyd się przyznawać, gdy jest się pełnoletnim.
Grupa dziewczyn z licem jest prześladowana przez tajemniczą osobę.Próbują ją zidentyfikować oraz... przeżyć, bo morderstwa są tu na porządku dziennym.
To jeden z tych seriali, do których wstyd się przyznawać, gdy jest się pełnoletnim. Grupa dziewczyn z liceum jest prześladowana przez tajemniczą osobę. Próbują ją zidentyfikować oraz… przeżyć, bo morderstwa są tu na porządku dziennym. Twórcy serialu już od jakiegoś czasu sztucznie przedłużają jego żywot, bo wątki bywają coraz bardziej absurdalne. Trochę taka telenowela dla nastolatek, ale można sobie puścić w tle.
To jeden z tych seriali, do których wstyd się przyznawać, gdy jest się pełnoletnim. Grupa dziewczyn z liceum jest prześladowana przez tajemniczą osobę. Próbują ją zidentyfikować oraz… przeżyć, bo morderstwa są tu na porządku dziennym. Twórcy serialu już od jakiegoś czasu sztucznie przedłużają jego żywot, bo wątki bywają coraz bardziej absurdalne. Trochę taka telenowela dla nastolatek, ale można sobie puścić w tle.
Pretty Little LiarsPretty Little Liars


SOY LUNA

To jeden z tych seriali, do których wstyd się przyznawać, gdy jest się pełnoletnim. Grupa dziewczyn z liceum jest prześladowana przez tajemniczą osobę. Próbują ją zidentyfikować oraz… przeżyć, bo morderstwa są tu na porządku dziennym. Twórcy serialu już od jakiegoś czasu sztucznie przedłużają jego żywot, bo wątki bywają coraz bardziej absurdalne. Trochę taka telenowela dla nastolatek, ale można sobie puścić w tle.V


Ten serial jest dla "nastolatek" jak to inni mówią,oczywiście nie zgodzę się z tą przepowiednią. Oglądają również to dorosłe osoby, serial opowiada o Lunie "głównej" bohaterce serialu,gdzie poznaje masę dużo ludzi na wrotkowisku i nie tylko. Ma swojego najlepszego przyjaciela, Simona gdzie pomaga nastolatce przez 3 sezony spełnić swoje marzenia. Serial jest godny polecenia, można odnaleźć swoją pasję jak i do muzyki, tańca również do wrotkowiska. Serial posiada 3 sezony, w każdym jednym jest dużo miłości, przyjaźni,śpiewu,płaczu i tańca. Do tego serialu miałam mega sentyment, gdzie naprawdę jego nie lubiłam,nienawidziłam miałam do niego jak najgorsze zdanie o nim, gdzie to przez kilka dni zmieniłam zdanie o Tym, i szczerze mówiąc pokochałam ten serial, tak jak Karol Seville (Lune), naprawdę polecam.



RIVERDALE


Riverdale to projekt oparty na komiksach wydawnictwa "Archie Comics." Akcja dzieje się we współczesności i skupia się na znanych postaciach takich jak, Archie,Betty i Veronice oraz ich przyjaciołach.
Serial odkrywa przed widzami surrealizm małomiasteczkowego życia i skupia się na mroku i dziwactwach skrytych za fasadą zwyczajności.
Serial opowiada o grupie nastolatków i ich rodzicach,których życie zmienia się w pierwotny sposób po tajemniczej śmierci Jasona Blossoma. Na wierzch zaczynają wychodzić przeróżne sekrety bohaterów. Powiedziałabym,że najsilniejszą stroną Riverdale są właśnie ciekawie zarysowane postacie.



Shadowhunters


Fabuła Shadowhunters skupia się na 18-letniej Clary Fray, która w swoje urodziny odkrywa, że nie jest tym, za kogo się uważała, ponieważ pochodzi z rodu Nocnych Łowców – hybrydy aniołów i ludzi, które polują na demony. Kiedy jej matka Jocelyn zostaje porwana, Clary wkracza do świata polowania na demony z tajemniczym Jace’em i swoim najlepszym przyjacielem Simonem. Żyjąc z wróżkami, warlockami, wampirami i wilkołakami, Clary wyrusza w podróż, by odkryć swoją przeszłość i zobaczyć, co kryje przed nią przyszłość.


FAMOUS IN LOVE 



Fabuła Famous In Love oparta jest na książce Rebeki Serle pod tym samym tytułem. Bohaterką serialu jest Paige (w tej roli Bella Thorne) – studentka, która niespodziewanie dostaje główną rolę w hollywoodzkim blockbusterze. Musi zmierzyć się z nowym dla niej statusem gwiazdy, czego nie ułatwiają jej romantyczne relacje z 2 aktorami z planu. 
Za sterami tego serialu stoi I. Marlene King, twórczyni Słodkich Kłamstewek. Autorkami scenariusza pilota są King i Sercle, a za kamerą stanął Miguel Arteta.

THE WALKING DEAD


Serial opowiada o czasie następującym po pandemicznej apokalipsie, po której świat opanowały zombie. Szeryf Rick Grimes (Andrew Lincoln) podróżuje wraz z rodziną i z garstką ocalałych, w bezustannym poszukiwaniu bezpiecznego schronienia. Ciągła presja oraz codzienne zmagania się z zagrożeniem i śmiercią zbierają krwawe żniwo, popychając wielu ku otchłani najgłębszego ludzkiego okrucieństwa. W trakcie walki o przeżycie swojej rodziny, Rick odkrywa, że wszechogarniający strach ocalałych może być dużo bardziej niebezpieczny, niż przemierzające świat zombie.

TEEN WOLF



Scott McCall jest zwykłym uczniem, który niczym się nie wyróżnia. Ma lekko zwariowanego przyjaciela Stilesa i wydaje się,że więcej mu tak naprawdę nie potrzeba. Pewnego dnia, Scott za sprawą ataku w lesie zmienia się - staję się popularny, wysportowany... nikt jednak nie wie, że za tym wszystkim kryje się mroczna tajemnica. 
Serial oparty luźno na filmie "Nastoletni wilkołak" z 1985 roku. Scott McCall (Tyler Posey) mieszka w fikcyjnym miasteczku Beacon Hills w Kalifornii. Nie wyróżnia się niczym szczególnym; na lekcjach nie zbiera najlepszych stopni,a w szkolnej drużynie lacrosse jest jednym z gorszym zawodników.
Nie ma też wielu znajomych, poza odrobinę zwariowanym przyjacielem Stilesem (Dylan O'Brien". Wszystko ulega gwałtownej zmianie,kiedy zostaje ugryziony przez grasujące po okolicznych lasach tajemnicze zwierzę. Z dnia na dzień staje się zwinny,wysportowany i pewny siebie.
Szybko okazuje się,że wypadek wiążę się też z innymi, mniej przyjemnymi konsekwencjami. 



FILMY;
  


UPROWADZONA


Film opowiada o "uprowadzonej" córce Bryana Millsa. 

Film składa się z 3 sezonów, gdzie natomiast w 1 i 2 sezonie uprowadzają jego córkę, a w 3 sezonie zabijają jego byłą żonę, gdzie o to oskarżają jego.

W 1 sezonie dziewczyna chcę wyjechać do Paryża ze swoją najlepszą przyjaciółką - Amandą,gdzie na początku jej ojciec się nie zgadza,ale namówiony przez Lenor (matkę córki, byłą żone jej ojca, zgadza się.)
Tuż po przyjeździe do Paryża,poznają tam młodego chłopaka, gdzie jego misją jest "uprowadzić" młode turystki z Paryża. 
Bryan, tata nastolatki będzie musiał się zmierzyć z gangiem handlującym kobietami.

Natomiast w 2 sezonie, poszukują całej trójki. Gdzie ich córka ucieka, a jej rodziców uprowadzają, dziewczyna będzie musiała sobie sama radzić i odszukać swoich rodziców,gdzie tata córki potem jej pomoże.

A w 3 sezonie jest całkiem inaczej,zabijają byłą żonę taty Kim. Gdzie mężczyzna zostaję oskarżony i ucieka, gdzie natomiast potem pomagają jemu przyjaciele.

To jest jedyny film, który jak najbardziej uwielbiam,powiem szczerze,że to jest smutny film:)

ELIZJUM


W roku 2154 obok siebie żyją: bardzo bogaci ludzie na sztucznej stacji Elizjum i reszta na przeludnionej, zniszczonej Ziemi. Sekretarz Rhodes (Jodie Foster) za wszelką cenę chce zachować luksusowy styl życia obywateli stacji. Ziemianie podejmują próby przedostania się na Elizjum. Jeden z nich Max (Matt Damon) zgadza się podjąć niebezpieczną misję, która może nie tylko ocalić jego życie, ale także wprowadzić równowagę na świecie. Gdzie pod koniec umiera.

Podałam tylko 2 filmy, bo szczerze nie oglądam dużo filmów bardziej seriale mnie interesują:).





Komentarze

  1. Na pewno obejrzę Pretty little liars oraz uprowadzoną!❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Uprowadzoną i 19+! Na pewno obejrzę jeszcze Elizjum, świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 19 + - zaczęłam lecz chyba nie lubię polskich seriali. Nie jestem przyzwyczajona aby coś oglądać po polsku.

    Riverdale - obejrzałam całe 2 sezony, czekam na 3 ;)

    PLL - KOCHAM, lecz nadal od roku nie skończyłam jestem na 7 sezonie haha

    Uprowadzona - obejrzałam ten film i również polecam!

    Soy Luna - zaczęłam, lecz przez treningi nie miałam czasu aby oglądać. Ale ostatnio widziałam że jest na netflixie dostępny ;)

    13rsw - Obejrzałam, przeczytałam. Ale nie lubię drugiego sezonu.

    Pozdrawiam, Weronika

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta uprowadzona mnie bardzo zaciekawiła:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty