15 rzadkich fakt贸w o mnie馃槤

Hejka!
Pomy艣la艂am,偶e napisz臋 o sobie 15 rzadkich fakt贸w o mnie, o kt贸rych prawdopodobniej nie wiecie. A mo偶e? Przekonajmy si臋馃槉


1.Jestem bardzo wra偶liw膮 osob膮.
2.Nie lubi艂am przeklina膰馃檰
3.Interesowa艂am si臋 fotografi膮.
4.Nigdy nie lubi艂am ps贸w.
5.Umiem bez powodu p艂aka膰.
6.W podstaw贸wce jako jedyna w klasie by艂am najlepsza z przyrody, jak i z Angielskiego馃槼
7.W czasach podstaw贸wki by艂am kujonem, uwielbia艂am si臋 uczy膰馃槰
8.Nie lubi臋 fast-food贸w.
9.Moje nazwisko nie jest polskie, tylko niemieckie馃構
10.Jak by艂am ma艂a je藕dzi艂am konno, teraz nie interesuje si臋 ko艅mi.
11.Nagrywa艂am kiedy艣 vlogi馃樀
12.Znam 10 j臋zyk贸w obcych.
13.Uwielbiam gotowa膰.
14.Nigdy nie zjad艂am 艣niadania馃檹
15.Chodzi艂am kiedy艣 na zaj臋cia taneczne.

Macie ze mn膮 co艣 wsp贸lnego?馃構馃敟

Komentarze

  1. Dlaczego wi臋kszo艣膰 fakt贸w jest pisana w czasie przesz艂ym? Naprawd臋 znasz a偶 10 j臋zyk贸w? Umiesz si臋 nimi biegle pos艂ugiwa膰? Wow!

    OdpowiedzUsu艅
  2. Oj jak ja bym chcia艂a nie lub膰 fast-food贸w :P Widz臋, 偶e jeste艣my zupe艂nie r贸偶ne, ale gratulacje za odwag臋 i podzielenie si臋 z innymi dawk膮 wiadomo艣ci o sobie.

    pozdrawiam,
    Ada z www.adatoniewypadaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  3. Ja tak偶e nie lubi臋 fast-food贸w :D

    OdpowiedzUsu艅
  4. Znasz 10 j臋zyk贸w ? Super :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Z t膮 znajomo艣ci膮 a偶 10 j臋zyk贸w obcych to zaskoczy艂a艣. Imponuj膮ce i to bardzo! Poza tym sporo interesuj膮cych fakt贸w o Tobie. ;)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Poliglotka z Ciebie. I to jest super. Ja przeklinam. Niestety.
    No i lubie fastfoody.

    OdpowiedzUsu艅
  7. Jak ja Ci zazdroszcz臋,偶e umiesz m贸wi膰 biegle w 10 j臋zykach! Podziwiam i bardzo zazdroszcz臋 :D
    Ja kocham fast-foody, mog艂abym je艣膰 je codziennie!:)

    OdpowiedzUsu艅
  8. 10 j臋zyk贸w, zazdroszcz臋, nie mam w sobie takiej motywacji 偶eby dobrze nauczy膰 si臋 chocia偶 3 :(

    OdpowiedzUsu艅
  9. 10 j臋zyk贸w to na prawd臋 du偶o! Nigdy nie jad艂a艣 艣niadania? To przecie偶 najwa偶niejszy posi艂ek w ci膮gu dnia ;)

    OdpowiedzUsu艅
  10. Zazdroszcz臋 znajomo艣ci tak du偶ej ilo艣ci j臋zyk贸w. Te偶 chcia艂abym nie lubi膰 fast-food贸w. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsu艅
  11. te偶 zdarza mi si臋 czasem p艂aka膰 bez powodu :) bardzo fajne fakty :)

    OdpowiedzUsu艅
  12. Znasz 10 j臋zyk贸w obcych? Wow, wyrazu wielkiego podziwu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  13. Ja r贸wnie偶 umiem p艂aka膰 bez powodu :)

    OdpowiedzUsu艅
  14. Wow, podziwiam 偶e znasz 10 j臋zyk贸w! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  15. Tez by艂am kujonem w podstaw贸wce ☺

    OdpowiedzUsu艅
  16. Tak samo jak ty w podstaw贸wce lubi艂am si臋 uczy膰 zazdroszcz臋 tak du偶ej znajomo艣ci j臋zyk贸w obcych sama bym si臋 ch臋tni tyle nauczy膰 bym chcia艂a. Za to 艣niadanie to u mnie pierwszy najwa偶niejszy posi艂ek te偶 kocham robi膰 zdj臋膰.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    https://desa17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  17. Kurcz臋 zazdroszcz臋 Ci 偶e znasz 10 j臋zyk贸w obcych super sprawa 馃槉 Fakty bardzo ciekawe ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty