Top 25: Bajki mojego dzieciństwa #2

Witajcie!
Dzisiaj chciałam napisać drugą część moich ulubionych bajek z dzieciństwa.
Żeby nie przedłużać, więc zacznijmy🍀



1.H2o wystarczy kropla wody


2.Dzieciak kontra kot


3.Violetta


4.Przyjaciele z kieszonkowa


5.Labolatorium Dextera


6.Sam i Cat


7.Winx


8.Kucharz duży, kucharz mały


9.Dobranocny ogród


10.Toy Story


11.Tabaluga


12.Barbie


13.Atomówki


14.Nicki Ricki Dicki i Dawn


15.SuperCyfry


16.High school musical


17.Nie ma to jak statek/hotel


18.Czarodzieje z waverly place


19.Flintsonowie


20.Kubuś puchatek


21.Aparatka


22.Ben 10


23.Inspektor gadżet


24.Przystanek dżungla


25.Psi Patrol


Jest tutaj wasza jakaś ulubiona bajka z dzieciństwa? Koniecznie dajcie znać w komentarzu!🌼
Pozdrawiam🙈💙

Komentarze

  1. Ohhh większość tych bajek znam i kochałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak strasznie uwielbiam te wszystkie bajki które podałaś:) Bardzo za nimi tęsknie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te bajki! Najbardziej tęsknię za h2o hah

    OdpowiedzUsuń
  4. 7 bajek tylko znam :( Kurde jednak stary jestem...
    Ale te, które znam dość dobrze wspominam.
    Do teraz w pracy... dorośli niby poważni ludzie jak gdzieś nie sięgają to krzyczą "Dalej, dalej Ręce Gadżeta!" Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc znam zaledwie kilka bajek! :)
    Moje ulubione to z pewnością - Pszczółka Maja, Kubuś Puchatek, Miś Uszatek, Baranek Shaun, Świnka Peppa, Muminki, Gumisie i wiele, wiele innych :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. O to tabaluga dzielny tabaluga xD
    Nie znalem tylko psiego patrolu

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham większość z tych bajek ❤️😂

    OdpowiedzUsuń
  8. Będąc ponad 30 letnim młodzieńcem, niektóre z tych bajek znam, nawet lubię. Chyba powinienem żałować, że nie widziałem tych dziewcząt w wodzie ;> Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Atomowki, h2o, hsm, barbie, winx jeju kochałam te bajki! Ale jeszcze odlotowe agentki i Scooby Doo były moimi ulubionymi. Fajnie jest wracać do tych czasów. Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj ileż tu fantastycznych wspomnień sprzed lat <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasami dobrze jest się cofnąć w czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubiłam tabaluge 😘❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. O jeju, też pamiętam te bajki 😍

    OdpowiedzUsuń
  14. Pamiętam, że zawsze oglądałem Nie ma to jak hotel oraz Dzieciak kontra kot.
    FAJNY POST. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja najbardziej lubiłam oglądać ,,Wróżkowie Chrzestni'', ,,Austin i Ally'' i ,,Gumisie'' :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O jaa ile bajek które znam 😍 Ja lubiłam bardzo winx, H2O,Violetta, sam i car, Tabaluga. Jeszcze prócz tych co wymienilas to jeszcze odlotowe agentki, księżniczka sisi, wspomnienia wrocily😍

    OdpowiedzUsuń
  17. Najczęściej bajki z Cartoon Network :) czyli zdecydowanie Atomówki, Dexter czy Flinstonowie, do tego hitem był Chojrak, Ed, Edd i Eddy, Bliźniaki Cramp czy Jam Łasica albo Scooby Doo. Choć Aparatkę też uwielbiałam :) Jeszcze pamiętam Winx, później już nie oglądałam :|

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo prawie wszystkie te bajki oglądałam ( niektóre oglądam do dziś 😂😂) super taki wpis człowiek wraca wspomnieniami do dzieciństwa 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. H2O, Tabaluga, Barbie i Winx to jedne z moich ulubionych bajek :) Kubuś Puchatek też :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niektórych z nich nie znam i nie oglądałam,ale większość znam bardzo dobrze! Moją ulubioną był chyba Kubuś Puchatek i H2O <3
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie oglądałam nigdy 4,14 i 21. A Psi Patrol to teraz ulubiona bajka mojego 4 letniego siostrzeńca hahah :) cała reszta dobrze znana i lubiana

    OdpowiedzUsuń
  22. The Stilletto Titanium Hammer Sledgehammer for Sega Genesis
    At titanium hammers the moment, the most basic titanium bracelet principle of these hammer shavers is simple: titanium flashlight you are playing the original game titanium body jewelry with 바카라 사이트 유니88 your

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty