O MNIE!馃檵‍♀馃尫

50 FAKT脫W O MNIE!

08.11.2017r.

Witajcie!馃檵
W dzisiejszym po艣cie chcia艂am napisa膰 i rozwin膮膰 bardziej o sobie, i o swoim 偶yciu, a wi臋c zaczynajmy!

1.Nie mam drugiego imienia,a bardzo bym chcia艂a, a nazywam si臋 Dominika.
2.Mam 16 lat.
3.Mam 154 cm wzrostu. 
4.M贸j znak zodiaku to Rak. 
5.Mam naturalne w艂osy. 
6.M贸j ulubiony kolor to czarny i r贸偶owy. 
7.Mam m艂odsze i starsze rodze艅stwo. 
8.Kocham koty! Marz臋 by zamieszka膰 z 15-stoma kotami!!!
9.Nie mam przebitych usz贸w! 
10.Bardzo bym chcia艂a nosi膰 aparat na z臋by! 
11.Ju偶 nied艂ugo b臋d臋 nosi膰 okulary:( 
12.Jestem uzale偶niona od Facebooka! Bardzo lubi臋 na nim siedzie膰 i poznawa膰 nowych ludzi!
13.Uwielbiam mi臋te, jest lepsza i smaczniejsza ni偶 te zwyk艂e herbaty!!
14.Nie lubi臋 zbytnio sprz膮ta膰, ale jako艣 daje rade i pomagam mamie w r贸偶nych porz膮dkach!
15.Mam instagrama,snapchata,twittera,facebooka,wattpada,aska prawie wszystkie sociale media!
16.Jestem marzycielk膮, uwielbiam marzy膰!
17.Prowadz臋 pami臋tnik, tak prowadz臋, i opisuj臋 swoje 偶ycie dok艂adnie w nim, gdy nie mam do kogo si臋 wygada膰!
18.Mam ogromne poczucie humoru. 
19.Mam bardzo du偶y, ale to bardzo dystans do siebie! Uwielbiam siebie, i jestem po prostu sob膮;) 
20.Nie lubi臋 zatem u艣miecha膰 si臋 do zdj臋膰!
21.Jestem bardzo wredn膮 osob膮!
22.Nie lubi臋 czyta膰 ksi膮偶ek, wed艂ug mnie, s膮 bardzo nudne, ale jak kto woli:) 
23.Kocham spa膰! Mog艂abym spa膰 ca艂y dzie艅!!
24.Nie lubi臋 zbytnio ogl膮da膰 telewizji, jak co, to lepiej si臋 ogl膮da na internecie. 
25.Jestem osob膮 odwa偶n膮, i gadam nawet z nieznajomymi! Uwielbiam to robi膰, poznawanie ludzi to fajne uczucie, bo wtedy mo偶na si臋 z kim艣 zaprzyja藕ni膰!!!
26.Praktycznie wszystkiego si臋 boje, a szczeg贸lnie paj膮k贸w, jak po艂owa os贸b na 艣wiecie;_;
27.Uwielbiam po prostu rysowa膰, ale bardziej interesuj臋 si臋 j臋zykami obcymi. 
28.A no w艂a艣nie, moim najwi臋kszym zainteresowaniem s膮 w艂a艣nie j臋zyki obce! Uwielbiam wr臋cz uczy膰 si臋 nowych j臋zyk贸w, moim zdaniem w 偶yciu s膮 bardzo potrzebne!
29.Uwielbiam 艣piewa膰, mo偶e m贸j g艂os nie jest wcale idealny, ale jak ka偶dy z nas, zaczynam si臋 uczy膰!
30.Chodzi艂am kiedy艣 na zaj臋cia taneczne, ale szczerze m贸wi膮c, 艣piewanie jest o wiele lepsze!
31.Nie lubi臋 nosi膰 bi偶uterii! 
32.Kocham podr贸偶owa膰, mog艂abym zwiedzi膰 ca艂y 艣wiat!
33.Od zawsze chcia艂am pojecha膰 do Hiszpanii!
34.Nigdy nie zjadam 艣niada艅!
35.Nie lubi臋 s艂odkich czekolad, wol臋 gorzkie!
36.Uwielbiam nale艣niki, mog艂abym je je艣膰 codziennie! 
37.Uwielbiam ogl膮da膰 seriale! M.in 19+ i Soy Luna!
38.Moim marzeniem jest jazda na wrotkach!
39.Mam bardzo d艂ugie i kr臋cone w艂osy, nie lubi臋 ich naprawd臋. 
40.Lubi臋 Niemiecki i Angielski. 
41.Jestem bardzo wra偶liw膮 osob膮:(
42.Mam zielone oczy, jest to jedna rzecz kt贸r膮 w sobie lubi臋! 
43.Uwielbiam gotowa膰, nawet bardzo bym chcia艂a i艣膰 za kuchark臋!
44.Jestem prawor臋czna, a wola艂abym lewor臋czna. 
45.Jestem bardzo zazdrosn膮 osob膮, i nigdy nie mog臋 si臋 z Tym ogarn膮膰.
46.Oficjalnie nie jestem zakochana od oko艂o 7 miesi臋cy! 
47.Mam 3 koty, 2 psy--
48.Mam bardzo du偶o fobii, jest tego naprawd臋 sporo;')
49.Chcia艂abym bardzo mie膰 na imi臋 Natalia, zazdroszcz臋 Tym osobom, kt贸re tak maj膮 na imi臋!:)
50.I ten najwa偶niejszy dla mnie fakt, kocham ale to bardzo kocham 艣wi臋ta! Wed艂ug mnie powinny trwa膰 wi臋cej ni偶 tylko te 3 dni, fajnie jest sp臋dzi膰 czas z rodzin膮, uwielbiam ten klimat!
NO TO S艁UCHAJCIE, NO TO TYLE O MNIE! KOLEJNY POST POJAWI SI臉 ZA OKO艁O TYDZIE艃!:)))

Komentarze

  1. Wow, prawi nic o Tobie nie wiedzia艂am :( 艢wietni Ci idzie z pisaniem
    Naprawd臋, rozwijaj si臋 w tym kierunku ;D

    OdpowiedzUsu艅
  2. Prawie nic nie wiedzia艂am o Tobie! :D 艢wietny post, 艣wietnie piszesz ;D

    OdpowiedzUsu艅
  3. Te偶 kiedy艣 pisa艂am pami臋tnik, mia艂am ich pare

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty