PERFEKCYJNA DIETA!

10 TYGODNIOWE WYZWANIE!­čśŐ

Hej,witajcie!
Przedstawiam wam dzisiaj 10 tygodniowe wyzwanie, a mianowicie - PERFEKCYJNA DIETA!
Po┼éowa z nas chcia┼éaby mie─ç diet─Ö.. Ale nie wie jak do tego si─Ö zabra─ç! Dlatego nie ma co marudzi─ç, a zacz─ů─ç co┼Ť robi─ç­čśŐ
TYDZIEŃ 1:
Wyklucz z diety s┼éodycze, fast foody,kolorowe napoje i s┼éodzone soki. Produkty typu fast-food, czyli hamburgery,frytki, czy pizza to przede wszystkim ┼║r├│d┼éo szkodliwych dla zdrowia nasyconych kwas├│w t┼éuszczowych. Ka┼╝dy z nas kocha fast foody prawda? Ale po tym, jak to jemy mamy czynno┼Ť─ç z niestrawno┼Ťci─ů,b├│lami brzucha czy te┼╝ w┼éa┼Ťnie z oty┼éo┼Ťci─ů.. Dlatego KONIEC Z FAST FOODAMI!
TYDZIEŃ 2:
Wypij minimum 1,5 litra wody dziennie. Dieta wodna?! Na czym polega? W trakcie diety wodnej należy często i małymi łykami pić wodę.
Najlepiej wybra─ç wod─Ö niegazowan─ů i te┼╝ mineraln─ů, kt├│ra dostarcza cennych dla zdrowia. Np.(magnez,potas itp..)
TYDZIEŃ 3:
Zjedz pe┼énowarto┼Ťciowe ┼Ťniadanie do 30 minut po wstaniu z ┼é├│┼╝ka.
TYDZIEŃ 4:
Zjedz 5 posi┼ék├│w o sta┼éych porach, co 3 godziny. Podczas przerw pomi─Ödzy posi┼ékami mo┼╝emy przek─ůsi─ç np. warzywa lub pi─ç wod─Ö mineraln─ů. Niew┼éa┼Ťciwym tym jest podjadaniem np. podczas ogl─ůdania film├│w czy seriali... Jedzenie ciastek,chips├│w i innych tego typu przek─ůsek jest NIEW┼üA┼ÜCIWE! Bo potem na nowo wzrasta poziom glukozy we krwi,a nast─Öpnie zn├│w nam chce si─Ö je┼Ť─ç... 
TYDZIEŃ 5:
Zjedz sw├│j ostatni posi┼éek 1,5 - 2 godzin przed snem. Je┼Ťli twoim celem jest utrata wagi - ogranicz na kolacj─Ö w─Öglowodany.
TYDZIEŃ 6:
Zrezygnuj z produkt├│w z bia┼éej m─ůki,sos├│w (wyj─ůtek: na bazie jogurtu lub pomidorowe)

TYDZIEŃ 7:
Zrezygnuj z przetwarzanej ┼╝ywno┼Ťci. Skup si─Ö na wyborze jak najbardziej naturalnych produkt├│w.
TYDZIEŃ 8:
Wprowad┼║ do diety du┼╝─ů ilo┼Ť─ç owoc├│w i warzyw. Zrezygnuj z owoc├│w wieczorem! A dlaczego? Ju┼╝ wyja┼Ťniam!
Organizm potrzebuj─Ö bowiem czasu by spali─ç dostarczone nam kalorie i prawid┼éowo strawi─ç pokarm. Z owocami ma jednak problem, poniewa┼╝ s─ů one bogate w cukier a to oznacza,┼╝e w efekcie zn├│w stajemy si─Ö g┼éodni. Niekt├│rzy zamiast spa─ç,odbywaj─ů kilkakrotnie chodzenie do lod├│wki, skar┼╝─ůc si─Ö na zm─Öczenie i nie tylko... Cz─Östo towarzyszy to osobom oty┼éym.
TYDZIEŃ 9:
Zrezygnuj ze sma┼╝enia. Sma┼╝one jedzenie jest nie zdrowe - praktycznie ka┼╝dy z nas to wie. Spo┼╝ywanie sma┼╝onej ┼╝ywno┼Ťci zwi─ůzane jest nie tylko z pogorszeniem stanu zdrowia,ale te┼╝ z wy┼╝szym ryzykiem nadwagi i oty┼éo┼Ťci.
TYDZIEŃ 10:
Spo┼╝ywaj jedynie w─Öglowodany o niskim indeksie. Warto┼Ťciowe bia┼éka i zdrowe t┼éuszcze!

Komentarze

  1. Super przypomnienie o wodzie ci─ůgle jej za ma┼éo pij─Ö a jaka jest ona wa┼╝na. Sma┼╝enie staram si─Ö ograniczy─ç mam parowar zakupiony w tym celu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podjadania czegokolwiek nie polecam:) a sma┼╝enie nie jest z┼ée. Trzeba to robic na odpowiednim t┼éuszczu, kt├│ry jest mega wa┼╝nym no┼Ťnikiem w diecie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja dobra kole┼╝anka jest dietetyczk─ů, wi─Öc ja osobi┼Ťcie mam prywatnego ┼╝andarma.

    OdpowiedzUsuń
  4. W┼éa┼Ťciwe od┼╝ywianie jest dla mnie priorytetem :)
    Nie wyobra┼╝am sobie dnia bez warzyw, owoc├│w i wody.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pi─Öknie to rozpisa┼éa┼Ť. Przyda si─Ö :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wszystko rozpisa┼éa┼Ť!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko jest ┼Ťwietnie rozpisane :) nie za bardzo znam si─Ö na dietach, nigdy
    na ┼╝adnej nie by┼éam dlatego dobrze jest si─Ö dowiedzie─ç czego┼Ť nowego :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  8. super rozpisane! Świetny post!
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  9. ┼Ťwietna rozpiska :) sama cho─ç nie jestem oty┼éa mam problem z jedzeniem fast food├│w i innych ┼Ťwi┼ästw :/ dlatego szuka┼éam czego┼Ť takiego i oto mam :) dzi─Öki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest to bardzo dobry pomysł ale ja z dietami stoję na bakier.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, ┼╝e roz┼éo┼╝y┼éa┼Ť to na tygodnie. Jestem u Ciebie pierwszy raz i bardzo podoba mi si─Ö tematyka Twojego bloga. Ra┼╝─ů mnie tylko b┼é─Ödy - polecam si─Ö do robienia Tobie korekty Twoich artyku┼é├│w. :) <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Super rady, ja na co dzień z nich korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ┼Üwietne porady! Na szcz─Ö┼Ťcie nie mam problemu z oty┼éo┼Ťci─ů a tymsamym przymusu diety odchudzaj─ůcej bo lubi─Ö jednak podjada─ç podczas ogl─ůdania TV. zdrow─ů diet─Ö zawsze warto stosowa─ç. Dlatego chipsy z marketu zamieni┼éam warzywami z piekarnika. Dodatkowo orzechy i owoce ┼Ťwie┼╝e lub suszone. Woda to podstawa! Czasami sok 100% pomara┼äcze lub grapefruit (moje ulubione) Lubi─Ö zdrowo je┼Ť─ç.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie rozpisane kroki, mo┼╝e w ko┼äcu si─Ö skusze i zmieni─Ö nawyki ┼╝ywieniowe? ­čśŐ

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam r├│┼╝nego rodzaju diety, a szczeg├│lnie sta┼é─ů diet─Ö, zdrow─ů na co dzie┼ä <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wyzwanie i taka dieta mo┼╝e co┼Ť by u mnie zmieni┼éa :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajne wyzwanie, ciekawe czy dala bym rade

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam wrażenie, że całe życie walczę z tym wyzwaniem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pi─Öknie napisane ale dla mnie osobi┼Ťcie nierealne :D musia┼éabym by─ç Chyba robotem by nad raz tyle wyrzecze┼ä ogarn─ů─ç :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ┼Üwietnie rozpisane ;) Jakie efekty s─ů po 10 tygodniach takiej diety ?;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mia┼éam bardzo podobny plan od dietetyka efekt 8 kg w 1.5 miesi─ůca.. ale niestety brak konsekwencji u mnie spowodowa┼é jojo

    OdpowiedzUsuń
  22. Brzmi magicznie. Dużo różnych wskazań...

    OdpowiedzUsuń
  23. Chciałam pisać, że idealna dieta tak naprawdę nie istnieje, ale jak zobaczyłam resztę posta to już skumałam o co chodzi:)
    Takie niby og├│lnikowe zasady, a jaki wspania┼éy spos├│b na zrobienie czego┼Ť w kierunku zrzucenia zb─Ödnych kilogram├│w.
    Ja na swoj─ů wag─Ö nie narzekam, ale mo┼╝e kiedy┼Ť takie rady i mi si─Ö przydadz─ů :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hmmm całkiem fajne wyzwanie :) Może bym się go podjęła??

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystko jasno i czytelnie rozpisane pora dzia┼éa─ç, teraz potrzeba wytrwa┼éo┼Ťci :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mega rozpiska :) bardzo nam pomog┼éa┼Ť.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi by si─Ö przyda┼éa dobra dieta oczyszczaj─ůca aby pozby─ç si─Ö tr─ůdziku ale ci─Özko by by┼éo bo lubie s┼éodycze i inne ┼éakocie :D Zapraszam na m├│j blog, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak dla mnie prosta i szybka dieta - nie jedz do pe┼éna tylko po prostu a┼╝ nie b─Ödziesz g┼éodna, jedz cz─Östo ale ma┼éo, pij du┼╝o wody, ok 2l, nie jedz ci─Ö┼╝kich rzeczy przed p├│j┼Ťciem do ┼é├│┼╝ka, wysypiaj si─Ö, jedz mas─Ö warzyw i owoc├│w zamiast s┼éodyczy i fast food├│w. Podobnie do tego co rozpisa┼éa┼Ť, ale taka kr├│tka wersja haha :D Wszystko oczywi┼Ťcie zale┼╝y od tego kto ma jaki organizm, ja nie musz─Ö si─Ö stara─ç, bo nie przybieram na wadze, takie mam po prostu geny, no ale stosuj─Ö si─Ö do tego co napisa┼éam, bo chc─Ö aby moje cia┼éo nie by┼éo tylko szczup┼ée, ale i zdrowo wygl─ůdaj─ůce i j─Ödrne, a przede wszystkim JA chc─Ö si─Ö czu─ç szcz─Ö┼Ťliwie :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny plan, do┼Ť─ç szczeg├│┼éowy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wi─Ökszo┼Ť─ç z tych zasad stosuj─Ö na co dzie┼ä. Bardzo przyst─Öpnie rozpisane zasady. Podoba mi si─Ö :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawe wyzwanie, aczkolwiek wed┼éug mnie troch─Ö za bardzo czasoch┼éonne, rozci─ůgni─Öte w czasie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawe wezwanie, swoj─ů drog─ů mnie takie te┼╝ by si─Ö przyda┼éo :)

    OdpowiedzUsuń
  33. tak fajnie rozpisane zasady a ja już na pierwszym tygodniu poległam.. za bardzo kocham pizze i mcdonald'a ;/

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajnie rozpisana dieta. Mam problemy z wysokim z┼éym cholesterolem, mimo ┼╝e jestem osob─ů bardzo chud─ů. Licz─Ö ┼╝e wprowadzenie takiej diety pomo┼╝e mi z tym walczy─ç :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Tak jak inni uwa┼╝am, ┼╝e to jest fajnie rozpisane

    OdpowiedzUsuń
  36. O kurcze, super jest rozpisana ta dieta. Ja bym si─Ö powstrzyma┼éa gdzie┼Ť na 6 tygodniu :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja diety nie potrzebuj─Ö, ale mo┼╝e taka wiedza si─Ö przyda ;)

    imdollka.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Moim problemem s─ů s┼éodycze...oj olbrzymim problemem...tylko czym je zast─ůpi─ç?

    OdpowiedzUsuń
  39. Super pomys┼é dla szukaj─ůcych wym├│wek :) Ka┼╝dego tygodnia robimy niewielki jednak znacz─ůcy krok do zdrowego od┼╝ywiania si─Ö :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Dieta super, musz─Ö spr├│bowa─ç :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna dieta! Zapisuje post i daje sobie wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. ┼Üwietnie to napisa┼éa┼Ť! Koniecznie musz─Ö wypr├│bowa─ç :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ostatnio radzi przyty┼éam na brzuchu! Musz─Ö co┼Ť z tym zrobi─ç! My┼Ťle ze Twoja dieta bardzo mi si─Ö przyda :(

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow ┼Ťwietnie! Uwielbiam tego typu plany, mo┼╝na bra─ç z Ciebie przyk┼éad!

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajne i przydatne. Zw┼éaszcza, ┼╝e przechodz─Ö na diet─Ö i wzmo┼╝one ─çwiczenia ­čśŐ

    OdpowiedzUsuń
  46. fajne porady, ja jestem na diecie 4 miesi─ůce i ju┼╝ posz┼éo 7kg :) do ko┼äca roku planuj─Ö zrzucenie w sumie 10 :) b─Ödzie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajne porady! Ja prawie od dwoch miesięcy jestem na diecie wysokobiałkowej ze względu na to, że urodziłam dziecko. Waga idzie w dół a ja jestem zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Super plan, szkoda ze ja nigdy nie jestem konsekwentna

    OdpowiedzUsuń
  49. czasem samo przychodzi taki plan lepszego zycia na co dzien;)

    OdpowiedzUsuń

Prze┼Ťlij komentarz

Popularne posty