ŚWIĘTA, CO DOSTAŁAM, JAK JE SPĘDZIŁAM!


JAK SPĘDZIŁAM ŚWIĘTA?



Witajcie kochani bardzo serdecznie!

Dziś jest 26 grudnia,czyli ostatni dzień Świąt Bożego Narodzenia, jest mi z tego powodu bardzo przykro, i nie umiem pogodzić się z Tym,czekałam cały rok na ten wyjątkowy czas, ale niestety nie udało mi się spędzić go jak najlepiej. Święta bez śniegu, to nie są takie same, traktuje ten czas jak zwykły dzień, akurat u mnie świeciło słońce, co bardzo z tego powodu jest mi źle, marzyłam o takich świętach gdzie będzie biało na samą Wigilię.

Druga rzecz z jakiej jest mi przykro to,to,że nie czułam Magii Świąt, co roku miałam tak że byłam zadowolona,że czułam święta a w Tym roku akurat była pustka, nawet gdy ubierałam choinkę nic nie czułam, nawet tego,że byłam zadowolona, ale z drugiej strony nie chce,żeby te święta się skończyły, jest to naprawdę piękny czas długo wyczekiwany.
Nie wiem czemu święta trwają tylko 3 dni.., powinny trwać co najmniej 5 dni, tyle przygotowań a tu takie coś (;

Święta spędziłam z rodziną,przy jednym stole i bardzo dobrze je spędziłam, tylko,że trwało to tylko krótko i nie było nawet fajnych filmów świątecznych..... dla mnie rok 2017 jest strasznie słaby, i dlatego nie czuje tego świątecznego klimatu...



TO CO DOSTAŁAM POD CHOINKĘ; +4 TORBY SŁODYCZY!;)











MIEJMY NADZIEJE,ŻE NASTĘPNE ŚWIĘTA SIĘ UDADZĄ I BĘDZIE DUŻO ŚNIEGU.... TAKŻE POZDROWIENIA I WESOŁYCH ŚWIĄT (DZISIAJ)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty