TMI TAG | KREATYWNE ODPOWIEDZI NA NAJDZIWNIEJSZE PYTANIA


HEJ! 

Tagi to luźne wpisy bazujące na pytaniach i odpowiedziach,które mogą pomóc poznać autora bloga czy kanału na YT. 
Są idealnym pomysłem na wpis wtedy, kiedy sami go nie mamy - dużo łatwiej jest odpowiedzieć na zadane pytanie, niż samemu wykreować wizję całego posta.

TMI tag, to, rozwijając skrót, tag Too Much Infromation - i jak sama nazwa wskazuje pytania będą dziwne, a odpowiedzi niekoniecznie komuś potrzebne i przydatne;)


1.Co masz teraz na sobie? Powiedz gdzie kupiłaś poszczególną rzecz. 
- Mam teraz na sobie bluzę i jeansy, kupiłam bluzę w Croppie a jeansy w H&M. 

2.Ile masz wzrostu? 
- 152 centymetrów, nie lubię swojego wzrostu ze względu na to,że nic nie mogę dosięgnąć XD 

3.Do której klasy chodzisz?
- Chodzę do 2 klasy gimnazjum, powinnam chodzić do 3, ale nie zdałam, bo nie chciałam. 

4.Lubisz osobę z twojej klasy o numerze 5?
- Nie, akurat w klasie nikogo nie lubię:D 

5.Jaki masz nr w dzienniku? 
- 1, cieszę się,że mam taki numerek ze względu na odpowiedzi itd. Ale nie ciesze się, bo myli mi się czasami, to co mam zrobić. 

6. Masz wychowawcę czy wychowawczynii?
- Wychowawczyni, i bardzo się z tego cieszę. 

7.Jaki jest twój ulubiony przedmiot szkolny? 
- Niemiecki, bardzo dobrze go rozumiem, i jest strasznie łatwy do zapamiętania!

8.Masz jakiś piercing? Chcesz mieć?
- Nie i nie chciałabym mieć. 

9.Masz tatuaż? Chcesz mieć? Jeśli tak to jaki? 
- Nie, nie mam tatuażu, ale chciałabym mieć na nadgarstku. 

10.Ulubiona piosenka na ten moment?
- Dużo mam ulubionych swoich piosenek, więc raczej nie podam. 

11.Ulubiona książka na ten moment?
- Nie lubię czytać książek, są nudne. 

12.Ulubiony film na ten moment? 
- Uprowadzona 1,2,3 - to jedne z najulubieńszych moich filmów, akurat są 3 części i bardzo polecam, jest bardzo wciągające! 

13.Znak zodiaku? 
- Rak. 

14.Ulubione seriale?
- Mam bardzo dużo ulubionych seriali, ale najbardziej kocham 19+. 

15.Gdzie idziesz jak jesteś smutna/z kim rozmawiasz?
- Piszę do swojej najlepszej przyjaciółki, która umie mnie pocieszyć.

16.Jesli miałabyś szansę przenieść się do innego wymiaru wykorzystałabyś ją? 
- Nie wiem, raczej chyba nie. 

17.Jak długo zajmuje ci przygotowanie się rano?
- Bardzo długo, dlatego wstaję o 6 rano, ze względu na moje bardzo kręcone włosy, które muszę prostować 1:15h. 

18.Rap czy hip hop?
- To i to! Oba są super!

19.Popek czy Borixon? 
- Wiadomo,że Popek! Jest najlepszy!

20.Czego nigdy nie weźmiesz do ust?
- Mydła ahahahhahah, idk czemu akurat to XDDDDDD

21.Lubisz w-f? 
- Tak i nie, od zerówki do 6 klasy podstawówki bardzo często ćwiczyłam, ale odkąd jestem w gimnazjum nie ćwiczyłam ani razu, ale jakoś zdaje z w-f więc jest ogółem spoko. 

22.Chemia czy Fizyka?
- O jezu nic, nigdy tych przedmiotów nie zrozumie.

23.Szkoła czy Wakacje? 
- Z jednej strony szkoła, a z drugiej wakacje!

24. Lubisz seriale o ratownictwie medycznym np. na sygnale? 
- Taaaak, bardzo je lubię!

25.Wolisz oglądać priemiery filmów w telewizji czy powtórki premier na komputerze/laptopie?
- Komputerze, jest według mnie lepiej.

26.Geografia czy Biologia?
- Oba przedmioty są super! W 1 gimnazjum sobie nie radziłam z Geografią, a teraz idzie mi coraz lepiej. 

27.Angielski czy Niemiecki?
- Oba, kocham języki!

28.Nuda czy Nauka? 
- No w sumie, to i to, czasami lubię się uczyć, a czasami nie. 

29.Facebook czy Nauka?
- Hahahhahah wiadomo,że Facebook, w sumie z nauką nie jest tak źle 

30.Jakich uczysz się języków?
- Polski, Niemiecki, Angielski, Hiszpański, Włoski,Francuski, Słowacki, języki to moja pasja, bardzo ale to bardzo szybko je zapamiętuje i jest mi z Tym dobrze!

31.Wolisz francuski czy Japoński?
- Francuski, lepiej się go zapamiętuje. 

32.Byłaś kiedyś za granicą?
- Nie, ale bardzo bym chciała jechać

33.Chciałabyś pojechać do Japonii?
- Szczerze? To czemu nie, chętnie zwiedziłabym sobie Japonię! 

34.Co sądzisz o muzyce Disco-Polo? 
- Jezu najlepszy gatunek muzyki, to jest jedyne co słucham XDDDD

35.W wakacje częściej spędzasz czas siedząc w domu czy błąkając się tak jak ja gdzieś po polach? xD
- Wakacje spędzam w domu, przy komputerze! XD

36.Jaki/jaka youtuber/youtuberka jest twoim/twoją ulubionym/ulubioną? 
- Youtuberka to Karol Sevilla, bardzo polecam ją!:D, a Youtuber to Blowek,Stuu, jezuuu dużo ich mam bardzo bardzo

37.Masz BFF lub IBFF? 
- Mam to i to, chodź w sumie lepiej poznaje się przyjaciół w internecie.

38.Jesteś domatorką? 
- Jezu tak!

39.Masz jakieś fobię? 
- Mam, ale to bardzo, bardzo dużo ich mam, i szczerze mówiąc to jestem nienormalna jakaś, bo byle czego się boje

40.Jak ma na imię Twoje rodzeństwo? 
- Karolina, Krystian, Wiktoria i Patrycja ( NO WIEM, LICZNA RODZINKA XDDDD)

41.Twój partner powinien być wyższy od ciebie czy to nie ma znaczenia?
- No nie ma znaczenia, no ale dla mnie się to raczej liczy,żeby był wyższy, no bo przecież nie wezmę niższego od siebieXD

42.Czego się boisz?
- O jezu wszystkiego, a najbardziej pająków,robaków jezu fuuuj!

43.Szanujesz gejów?
- Oczywiście,że Tak, każdy ma prawo do miłości, i nie rozumiem osób których takie osoby obrażają, każdy powinien być szanowany, i każdy ma prawo do miłości, człowiek jak człowiek! A przecież to już ich sprawa! Nikogo to nie powinno obchodzić ;_; 

44.Co myślisz o likwidowaniu gimnazjum ? 
- Bardzo się z tego cieszę, i dobrze że jest 7 klas!

45.Co myślisz o homoseksualistach? 
- To samo co napisałam wyżej XD 

46.Co dostałaś na mikołajki?
- Kapcie, pieniądze i słodycze 

47.Podoba ci się aparat ortodontyczny?
- Tak, bardzo i chciałabym nosić, ale idk jak bym wyglądała;( 

48.Czy potrafiła byś strzelić komuś przypadkowemu człowiekowi w nogę za 1 mln zł ?? 
- Nie, co z tego,że jestem taka jak mówią inni, ale nigdy bym tego nie zrobiła, pieniądze to nie wszystko, najważniejsze jest to,że jest się uczciwym. 

49.Jak ma na imie Twój najważniejszy idol?
- Clara Alonso, moja najważniejsza idolka jestem z nią prawie 6 lat i jestem dumna,że osiągnęła tyle dużo. 

50.Wolisz jak jest spam czy spokój na grupie?
- Spaaaaaaam, kocham spaaaaam!

 Która odpowiedź przypadła Wam do gustu? Lubicie TAGi? 

Pozdrawiam!
- 🎅
-
-

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty