100 Faktów o mnie, dlaczego założyłam bloga, jakie mam plany na przyszłość?


   Dzisiaj napiszę wam 100 faktów o mnie, czemu założyłam bloga i jakie mam plany na życie


 #Dlaczego założyłam bloga?

Pomysł narodził się już jakiś czas temu (2017),ale szybko został mi wybity z głowy. Miałam zająć się czymś innym,zupełnie innym.Jestem wdzięczna osobom które zadały mi pytanie, "dlaczego nie założę bloga"? Po jakimś czasie i przemyśleniom postanowiłam,że spróbuję założyć bloga i będę zajmować się właśnie blogowaniem, no i udało się, pokochałam to co właśnie robię.







                                                 #Jakie mam plany na przyszłość?

Okazuje się, że mam konkretne marzenia, które ja nazywam planami, ponieważ słowo „marzenia” ma dla mnie nierealny kontekst, a ja bym chciała żeby te rzeczy mi się spełniły. Po za Tym też mam plany zawładnięcia światem,i innymi rzeczami. 

MOJA LISTA MARZEŃ

1.Spędzić całe wakacje na Hiszpanii.
2.Być szczęśliwa.
3.Urządzić własne mieszkanie. 
4.Spędzić noc we Włoszech.
5.Nauczyć się grać na gitarze.
6.Napisać książkę i ją wydać.
7.Pójść na koncert Justina Biebera. 
8.Spotkać idoli, a w Tym najważniejszą, czyli Clare Alonso. 
9.Pomieszkać jakiś czas w Hiszpanii.
10.Zobaczyć Barcelonę. 
11.Mieć 2512312412 kotów.







                                                     #100 Faktów o mnie!

Już na początku pisałam fakty o sobie,ale było ich 50, i postanowiłam,że napiszę ich więcej ze względu na to,że większości nie podałam. 

1.Uwielbiam majonez, mogłabym dodać go do wszystkiego.
2.Jak byłam mała uwielbiałam pierogi.
3.Bardzo rzadko chodzę w spódniczkach.
4.W dzieciństwie byłam wielką fanką Miley Cyrus, ale z czasu mi to przeszło.
5.Jestem straszną gadułą.
6.Nie lubię filmów 3D.
7.Uwielbiam, a wręcz kocham CEBULĘ, mogłabym jeść ją codziennie, polecam z kanapkami, pycha.
8.W podstawówce byłam strasznym kujonem.
9.Mam fioła na punkcie Angielskiego, kocham go!
10.Również mam fioła na punkcie języków obcych, znam ich aż 8!
11.Odkąd przyszłam do Gimnazjum, odmówiłam uczenia się. 
12.Jestem strasznie pyskata, co wkurza to moją rodzinę. 
13.Jestem hipochondryczką. Panicznie boję się kataru, kaszlu i gorączki.
14.Nienawidzę układać włosów.
15.Jestem strasznym śpiochem.
16.Uwielbiam gotować. 
17.Uwielbiam dawać i dostawać kwiaty.
18.Fatalnie tańczę.
19.Chciałabym być piosenkarką lub aktorką.
20.Bardzo łatwo nawiązuję kontakt z dziećmi i świetnie mi się z nimi rozmawia. Kocham dzieci!
21.Mimo iż, gdy kocham dzieci, nie chciałabym mieć swoich.
22.Jestem strasznie niskiego wzrostu.... Gdzie każdy mi mówi,że chodzę do podstawówki:(
23.Jestem strasznie poważna.
24.Łatwo można mnie zdenerwować,potem cały dzień jestem na każdego wkurzona bez powodu.
25.Nie lubię poznawać nowe osoby,w ogóle nie lubię ludzi,każdego omijam szerokim łukiem. 
26.Nie lubię psów, gdzie przez to jestem zawsze hejtowana XD
27.A wręcz kocham koty, moim marzeniem jest mieć dużo, ale to bardzo dużo kotów!
28.Strasznie szybko piszę, i znam każdą klawiaturę na pamięć.
29.Kocham robić zakupy, a najbardziej na święta.
30.Nie lubię Jesieni, tak strasznie mnie wkurzają liście.
31.Kocham grać w karty.
32.Uwielbiam kawę, mogłabym ją pić codziennie.
33.Zakochałam się tylko jeden raz, i było to w 1 Gimnazjum, gdzie zakochałam się całkiem poważnie,a drugi raz nie potrafię się już zakochać.
34.Kocham swoją babcie,zawsze mogę z nią pogadać na różne tematy, i powspominać dawne czasy.
35.Nigdy nie jem śniadania. 
36.Nigdy nie biorę śniadania do szkoły, nie lubię śniadań, nie wiem jak ktoś może jeść śniadanie.
37.Kocham robić pranie. 
38.Moim ulubionym programem telewizyjnym jest The Voice Kids.
39.Jestem strasznie otwarta do każdego.
40.Mam straszne poczucie humoru. 
41.Mam bardzo, ale to bardzo duży dystans do siebie.
42.Mam wspaniałą rodzinę!
43.Nigdy nie oglądałam Harrego Pottera. 
44.Jestem strasznie szczera,
45.Nie mam przekutych uszu. 
46.Ciągle praktycznie choruje.
47.Uwielbiam grać w gry komputerowe.
48.Chciałabym zwiedzić Portugalię. 
49.Jestem kociarą. 
50.Jak byłam mniejsza, jeździłam konno.
51.Nigdy nie lubiłam i nie rozumiałam matematyki. 
52.Kocham uczyć się Niemieckiego.
53.Lubię swoje imię,choć chciałabym mieć na imię Lena.
54.Mam 16 lat, a szczerze chciałabym mieć już 18.
55.Nie mam drugiego imienia.
56.Mam 152 cm wzrostu.
57.Uwielbiam nosić sukienki.
58.Mam strasznie długie, grube i kręcone włosy.
59.Kocham kolor czarny i fioletowy.
60.Chciałabym mieć kiedyś tatuaż na nadgarstku.
61.Będę nosiła okulary, no w końcu.
62.Chciałabym nosić aparat na zęby.
63.Uwielbiam dużo się śmiać!
64.Ale za to, nie lubię się uśmiechać do zdjęć.
65.Nie lubię Niedzieli, jest strasznie nudna.
66.Uwielbiam DIY.
67.Mój zodiak to Rak.
68.Mam fioła na punkcie czystości.
69.Codziennie myje twarz i ręce.
70.Lubię czytać, ale zależy co.
71.Kocham prowadzić pamiętniki, typu tego też.
72.Łatwo nawiązuje z kimś kontakt.
73.Jestem osobą lubianą, i szybko da mnie się polubić.
74.Lubię rysować.
75.Nadużywam "XD".
76.Kocham jeść, choć strasznie mało jem.
77.Nie lubię kebaba.
78.Kocham tylko frytki z fast-foodów. 
79.Kocham nosić biżuterię.
80.Uwielbiam warzywa i owoce.
81.Urodziłam się latem, w wakacje.
82.Z roku na rok, jem mniej słodyczy.
83.Uwielbiam oglądać filmy i seriale.
84.Nie lubię osób które się narzucają. 
85.KOCHAM czarne charaktery.
86.Nie lubię jak ktoś strasznie "nawala" emotikonami. 
87.Nie lubię swojej klasy.
88.Kocham pisać "CAPSLOCKIEM", ale jak piszę na blogu, to tego nie używam;/
89.Uwielbiam dużo pisać.
90.Jak byłam mniejsza, kochałam się uczyć.
91.Nie jestem oficjalnie zakochana.
92.Umiem bez powodu płakać.
93.Polecam film "Uprowadzona 1,2,3". Jeden z fav seriali, kocham go najmocniej.
94.Nie lubię jak ktoś się czymś chwali, od razu zwracam uwagę.
95.Uwielbiam być sobą. 
96.Zawsze mam swoje zdanie, na każdy temat.
97.Nie lubię "Zgapiać" od innych.
98.Nie lubię nauczycieli ze swojej szkoły.
99.Uwielbiam owocowe herbaty.
100.Jestem PESYMISTKĄ.

No w końcu skończyłam, do zobaczenia wkrótce!


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty