PRZEPISY NA WIELKANOC


                               Przepisy na wielkanoc: 


Jajka faszerowane pieczarkami



Jajka faszerowane  rzodkiewkami


Jajka faszerowane tuńczykiem


Jajka z majonezem i szczypiorkiem



RYBY

Śledzie w śmietanie


Śledzie w oleju


Śledzie z cytryną


Śledzie w sosie musztardowym


Śledzie w sosie pomidorowym


Tatar z suszonych pomidorów


Pasta rybna


CIASTA

Babka z makiem 


Babka cytrynowa


Babka majonezowa z jabłkiem


Babka czekoladowa


Mazurek z białą czekoladą


Złota rosa (sernik z rosą)


Sernik królewski (o jezu! to jest jeden z najlepszych ciast jaki kiedykolwiek jadłam)))

Sernik z malinami i kruszonką


Babka marmurkowa


Babka piaskowa


Zebra


INNE

Dorsz pod ziołową kruszonką


Tatar ze śledzia 


Sałatka jarzynowa


Żurek na białej kiełbasie


Schab pieczony z morelami i śliwkami


Schab po grecku


Pieczona karkówka


Które z podanych "dań" które podałam jest waszym ulubionym?🙆 A który chcielibyście spróbować?🙌😋

No to tyle! Od siebie chciałam napisać,że życzę wam wesołych,spokojnych i radosnych świąt wielkanocnych!🐣💗

Komentarze

  1. Dużo pysznych przepisów;) Sałatka jarzynowa u mnie wygrywa zawsze od kilku lat, potrafię jej zjeść naprawdę dużo :D

    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę spróbować tego sernika z malinami OMG! Niezbyt lubię serniki, ale to jest jakiś hit! ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Oho! Same pyszności, muszę spróbować sałatkę,zebre i królewskiego ciasta ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam sernik z rosą ale tego z malinami muszę też koniecznie zrobić ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie śledzie, jajka i babka to mus :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post, blog również ładny. Myślę, że obowiązkowym elementem świąt Wielkiej Nocy jest właśnie babka, jajka oraz oczywiście żurek.
    Co do sernika - również jadłem - przepyszny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam jajka na wszystkie możliwe sposoby, więc cieszę się, że znalazło się tu tyle przepisów. Sernik z malinami skradł moje serce 😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Sprobowalabym sledzie w sosie pomidorowym i tatar z pomidorow, a na deser wybieram sernik z malinami.
    Wesolego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  9. O serniczek królewski na pewno będzie na moim świątecznym stole :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Babka to obowiązek na każdym stole :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mmm wygląda przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam sernik pod każdą postacią! Wszystko wygląda przepysznie i świątecznie:)
    Wesołych i radosnych :*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojejku jak dobrze że święta coraz bliżej, już głodna jestem! 😍

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię mak więc wybieram babkę z makiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie jajka i ciasta są mile widziane u mnie haha. Uwielbiam babkę cytrynowa ale Nie lubię śledzi ani żadnych ryb ew smażone jakieś. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne przepisy , aż się głodna zrobiłam :* pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ekstra, można sie zainspirować, tyle pomysłów! :p I U mnie na 1 miejscu od zawsze babki, zwłaszcza te z makiem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sporo interesujących przepisów u Ciebie 👍

    OdpowiedzUsuń
  19. u mnie na pierwszym miejscu oczywiście sałatka jarzynowa, a najchętniej spróbowałabym sernika królewskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepysznie To wygląda ja dziś cały dzień stałam i gotowałam a teraz padam 😉 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Co za pyszności. Aż się głodna zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Narobiłaś smaka!

    https://magdalenaplak.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. This post is surely making me hungry dear,everything looks so delicious!

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla mnie sernik z malinami to bezkonkurencyjny faworyt! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale różności! Jajka na tyle sposobów, a u mnie jakoś głównie tylko tradycyjnie się je...chyba trzeba spróbować czegoś innego :D swietny post, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Już po świętach ale smaka narobiłaś.😉 pozdw

    OdpowiedzUsuń
  27. Oh już nie mogę się doczekać Wielkanocy, tylko dwa tygodnie!:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty