POMYSŁY NA SMACZNE ŚNIADANIA


Witajcie,Witajcie!🖤
Dzisiaj napiszę post z pomysłami na przepyszne śniadania! Nie będę dłużej rozpisywać się, a więc zacznijmy🌹
Szczerze, napisałam tutaj trochę coś słodkiego, a coś słonego. Podałam też np. na podwieczorek!




1.Chałka


2.Twarożek na zielono


3.Racuchy


4.Placuszki kukurydziane na kefirze


5.Omlet


6.Drożdżowe bułki z serem


7.Owsianka orzechowo - jogurtowa


8.Naleśniki z płatkami owsianymi


9.Fińskie naleśniki Pannukakku


10.Burger


11.Surówka wiosenna


12.Domowe tosty z serem


13.Pancakes - najlepsze na śniadanie


14.Bułeczki na maślance


15.Jajka w sosie chrzanowym


16.Śniadanie doskonałe!
Awokado+Pomidor+2 jajka sadzone+orzechy+garść rukoli+przyprawy


17.Jaglanka z bananem i cynamonem


18.Bezglutenowe placuszki bananowe


19.Zapiekanka z pieczarkami + szynką


20.Placuszki z jabłkami


21.Płatki jaglane z chia i pieczonymi śliwkami


22.Czekoladowe naleśniki proteinowe


23.Fit - placuszki bananowe


24.Owsianka z bananami i orzechami


25.Poranna owsianka z melczniekime kokosowym i kurkumą


26.Naleśniki z nutellą i bananami


27.Tosty z rukolą


28.Omlet czekoladowy z borówkami


29.Miodow - owsiane muffinki


30.Jajko w awokado


No to tyle!😋 Co próbowaliście, a co chcielibyście spróbować?💗

MIŁEJ I UDANEJ MAJÓWKI ŻYCZĘ!🤗🖤🖤🖤

Komentarze

  1. Mniam! Same pyszności ;D Mam zamiar spróbować owsiankę,fińskie naleśniki, pancakes i jajka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm ale cudowne pomysły na śniadania! <3
    Nadrobiłaś mi naprawdę apetytu,haha!
    Ja uwielbiam jeść na śniadanie racuchy albo naleśniki najlepiej z dżemem czy owocami!
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Płatki jaglane wyglądają przepysznie. Aż się chce iść coś ugotować. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile pyszności, aż się głodna z tego wszystkiego zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o matko ale zdjęcia! wszystko bym zjadła! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysły na śniadanka :)
    Bardzo zaciekawiły mnie Fińskie naleśniki Pannukakku, koniecznie wypróbuje przepis!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysły i z chęcią zjadłabym coś z avokado. Piękne zdjęcia robisz <3 świetnie ze dodajesz swoje zdjęcia potraw a nie przywłaszczasz sobie od innych <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko ze to są zdjęcia z neta które sobie przywlaszczyla, nie trzeba być spostrzegawczym aby zobaczyc w rogu większości zdjęć link do strony z której są.

      Usuń
  8. Jak dużo pyszności idealnych na śniadania! Najbardziej zaciekawiły mnie te fińskie naleśniki! Jeszcze nigdy o nich nie słyszałam. Muszę koniecznie je zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko wygląda pysznie. Ja na śniadanie uwielbiam owsiankę. Jest smaczna i lekkostrawna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Omlet i chałka to moje ulubione śnaidanis

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne pomysły! Ja zawsze preferuje słone śniadania więc zazwyczaj jem omlety :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty