TAG:BFF


Witajcie kochani!
Dawno tutaj się nie odzywałam,nie miałam za bardzo czasu ale jest już wszystko okej.🌷

Napisze dzisiaj zupełnie inny post, niż te co dotychczas pisałam.😋💜




TAG:BFF

1.Jak mają na imię?
- Laura i Dorota. 

2.Ile macie lat?
* Ja - 16
* Laura - 16
*Dorota - 17

3.Jak się poznałyście?
- W szkole się poznałyśmy

4.Ile lat się znacie?
- Prawie 9 lat😋

5.Jaka była wasza najbardziej przypałowa akcja?
- Ciągle mamy przypałowe akcjeXD

6.Chodzicie razem do klasy?
- Niestety Dorota jest w innej😊

7.Spotykacie się po za szkołą?
- Oczywiście, prawie codziennie

8.Opisz je w jednym słowie.
- Nie potrafię jednym słowem, ahahah po prostu są zajebiste💙

9.Kiedy macie urodziny?
*Ja - 18 lipca
*Laura - 28 października 
*Dorota - 28 czerwca

10.Jesteście w związku? 
- One tak, ja niestety nie bo nikt mnie nie interesuje😇

11.Wymień ich jedną wadę. 
- Są idealne, cóż innego chcieć😙

12.Wymień ich jedną zaletę. 
- Dużo tego mają😂

13.Wasze wspólne wspomnienie?
- Dużo ich mamy😅

14.Która z was rano najdłużej się szykuje do szkoły?
- Ja, bo prawie 2 godziny - a one zwykłe 15 minutXD

15.Ulubiony wasz serial?
- 19+

16.Co one najbardziej lubią w Tobie?
- Charakter, poczucie humoru,dystans - w sumie to wszystkoXD

17.Co was w sobie denerwuję?
- Nic prawie

18.Która z was jest najbardziej chamska/wredna?
- Ja😂 jestem nie do wytrzymaniaXD

19.Wasze ulubione jedzenie?
- Kebab, wszystko lubimy to samo🙏

20.Która z was jest najbardziej wybredna?
- Znów ja 😂

21.Spędzacie razem dużo czasu?
- Za dużo, jesteśmy nie rozłączne💚

22.Wasza ulubiona piosenka?
- Nie mamy ulubionej

23.Wasze ulubione miejsce?
- Mamy ich dużo

24.Ulubiony wasz napój?
- Energetyk

25.Jak wygrałybyście milion złoty, co byście z nimi zrobiły?
- Wyjechalibyśmy😅

26.Wiedzą o grupie?
- Taak

27.Macie wszystkie sociale media?
- Ja tak, one nie

28.Która z was najbardziej się czegoś boi? I czego?
- Dorota, prawie wszystkiego np. wind, ciasnych pomieszczeńXD

29.Jak mają one chłopaków, to jak mają na imię?
- Kamil i Patryk

30.Dużo macie razem zdjęć?
- Taaaaak

31.Która z was jest najbardziej nerwowa?
- Ja🙈

32.Która z was prawie nikogo nie lubi?
- Znów ja😂

33.Macie wspólne hobby?
- Tak jakby

34.Jak mogłybyście razem wyjechać, to gdzie?
- Hiszpania o tak

35.Macie podobne/wspólne cechy?
- Nie, ja się różnie😊

36.Co najbardziej w sobie lubicie?
- Wszystko🙆

37.Lubicie czytać książki?
- Nie

38.Palicie?
- Tutaj nie ma czym się chwalić xd

39.Jak się uczycie?
- Średnio

40.Z czego/kogo najbardziej się śmiejecie?
- Ze mnie😂🙈

DO ZOBACZENIA!!!💜


Komentarze

  1. Wow, super post!
    Jesteście do siebie strasznie podobne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są takie wpisy o przyjaciołach 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post. Oby ta przyjaźń przetrwała długie lata! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny wpis. Śliczne jesteście! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajebisty post

    OdpowiedzUsuń
  6. To cudowne i piękne kochane, że tak się przyjaźnicie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze miec takich przyjaciol od lat :) oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawy wpis :)
    recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny wpis, życzę by przyjaźń ta wytrwała długo !

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne są takie wieloletnie przyjaźnie 👍👍👍

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam czytać takie wpisy na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wpis bardzo ciekawy, bardzo ważne jest by mieć chociaż jedna prawdziwa przyjaciółkę ❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna przyjaźń! Widać, że świetnie się ze sobą czujecie. Ważne, by móc przy drugiej osobie być sobą. <3 I ta piękna świadomość, że możesz na kogoś liczyć w trudnych sytuacjach :) Prawdziwy przyjaciel zawsze pomoże w potrzebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty