200 FAKT脫W O MNIE馃き馃し‍♀馃枻

                                                               
                                                                Witajcie!
Musz臋 przyzna膰, 偶e pisanie o sobie fakt贸w jest najlepsz膮 dla mnie rzecz膮.馃槃
Dzisiaj przygotowa艂am wam 200 fakt贸w o mnie, 偶eby nie przed艂u偶a膰 to zaczynamy!馃構





                                                    
                                                                #200 fakt贸w o mnie

1.Jak by艂am mniejsza, je藕dzi艂am konno! 
2.Uwielbiam uczy膰 si臋 j臋zyk贸w obcych.
3.Za 2 lata b臋d臋 ju偶 pe艂noletnia.
3.Marz臋 by wyjecha膰 do Hiszpanii. 
4.Kocham koty!
5.Jestem strasznie niska, co strasznie mi to przeszkadza:(
6.Og贸lnie to od zawsze chcia艂am by膰 wysoka...
7.Nienawidz臋 ps贸w.
8.By艂am straszn膮 kujonic膮 w podstaw贸wce.. 
9.Chc臋 mie膰 tatua偶 na nadgarstku.
10.Uwielbiam kolor czarny!!!
11.Je艣li na sw贸j wiek, to jestem strasznie dziecinna.
12.Jestem pesymistk膮.
13.Zawsze mam swoje zdanie na ka偶dy temat.
14.Uwielbiam du偶o pisa膰,szczeg贸lnie opowiadania馃槃
15.艁atwo nawi膮zuje z kim艣 kontakt.
16.Mam fio艂a na punkcie "czysto艣ci".
17.Kocham ogl膮da膰 Horrory!!!
18.Bardzo lubi臋 艢wi臋ta Bo偶ego Narodzenia.
19.Chcia艂abym nosi膰 okulary a szczeg贸lnie aparat na z臋by ;---;
20.Ostatnio du偶o na wszystko narzekam.
21.Uwielbiam ogl膮da膰 seriale jak i filmy!
22.Jak by艂am "ma艂a" chcia艂am zosta膰 syrenk膮... Uwielbia艂am ogl膮da膰 H2o!
23.M贸j zodiak to Rak.
24.Uwielbiam nosi膰 sukienki.
25.Chcia艂abym zwiedzi膰 Portugalie.
26.Nigdy nie ogl膮da艂am Harrego Pottera.
27.Mam straszne poczucie humoru.
28.Nadu偶ywam "XD".
29.Niestety mam rodze艅stwo ;;-;; 
30.Mam w艂asn膮 grup臋 na Facebooku "艢mieszkiDominiki" Zapraszam przy okazji馃槉
31.Urodzi艂am si臋 w lato.
32.Nie lubi臋 film贸w 3D
33.Jestem hipochondryczk膮. 
34.Chcia艂abym by膰 aktork膮... Marzenie od dzieci艅stwa馃槖
35.KOCHAM DZIECI.
36.W dzieci艅stwie by艂am wielk膮 fank膮 Miley Cyrus.
37.Uwielbiam majonez, mog艂abym go doda膰 do wszystkiego;p
38.Strasznie kocham frytki, moglabym je jesc codziennie doslownie...
39.Chcia艂abym spotka膰 si臋 ze swoj膮 internetow膮 przyjaci贸艂k膮
40.Uwielbiam gotowa膰!!!
41.Mam naturalny kolor w艂os贸w.
42.Nie lubi臋 truskawek...
43.Uwielbiam pi膰 mi臋te.
44.Jestem strasznie przewra偶liwiona. 
45.Kocham ogl膮da膰 W11 wydzia艂 sledczy, jeden z najlepszych docu-crime!
46.Uwielbiam pi膰 kawy i energetyki. 
47.Mam 4 idoli.
48.Chcia艂abym mie膰 na imi臋 Lena.
49.Mam strasznie d艂ugie w艂osy;(
50.Kocham kolor czarny i bia艂y.
51.Uwielbiam gra膰 w karty.
52.W dzieci艅stwie kocha艂am 艣piewa膰,zawsze wyst臋powa艂am - teraz jako艣 rzadko to robie
53.Og贸lnie to z jednej strony chc臋 by膰 doros艂a, a z drugiej nie.
54.Nie mam drugiego imienia.
55.Jestem najwi臋ksz膮 fank膮 JUSTINA BIEBERA!!!
56.Mam urodziny 18 lipca.
57.Kocham pi艂k臋 no偶n膮.
58.Mam zielony kolor oczu.
59.Nienawidz臋 koszyk贸wki.
60.Przez 3 lata mam ju偶 naganne zachowanie.
61.Og贸lnie to przez "gimnazjum" si臋 strasznie zmieni艂am.
62.W podstaw贸wce mia艂am praktycznie same wzorowe zachowanie.
63.Nie lubi臋 je艣膰 艣niada艅.
64.Lubi臋, a wr臋cz kocham ZIM臉.
65.Uwielbiaaam zapach benzyny!
66.Jestem grubaaaa.
67.Nienawidz臋 godziny wychowawczej, Chemii, Fizyki jak i Matematyki:))
68.Moim ulubionym pi艂karzem jest Cristiano Ronaldo!
69.Kocham piosenki Seleny Gomez - uwa偶am,偶e przepi臋knie 艣piewa:)
70.Moj膮 ulubion膮 por膮 roku jest ZIMA!
71.Jestem nocnym markiem..
72.Og贸lnie to nienawidz臋 ludzi, jestem samolubem X"D
73.Kocham pisa膰 CAPSLOCKIEM, ale je艣li pisz臋 na blogu to nie u偶ywam jego.
74.Jestem osob膮 homoseksualn膮.
75.Tylko raz si臋 zakocha艂am, mia艂am wtedy 14 lat馃槀
76.Nie potrafi臋 spokojnie usiedzie膰 w miejscu.
77.Najwi臋ksz膮 moj膮 fobi膮 s膮 paj膮ki;_;
78.Jestem strasznie szczera.
79.Nie mam nawet przekutych uszu.
80.Mam 35/6 numer buta.
81.Mam br膮zowe (?) w艂osy.
82.Nigdy nie farbowa艂am w艂os贸w.
83.Chcia艂abym jecha膰 na koncert Justina Biebera...
84.Uwielbiam czyta膰 wattpada.
85.Uwa偶am,偶e wiek to tylko liczby.
86.Chcia艂abym kiedy艣 wyda膰 ksi膮偶k臋.
87.Czasami m贸wi臋 sama do siebie馃槃
88.Jestem uzale偶niona od komputera.
89.Je偶eli mia艂abym wybiera膰 mi臋dzy komputerem, a telefonem - wybra艂abym komputer.
90.Uwielbiam lody i nale艣niki!
91.Jestem osob膮 tolerancyjn膮.
92.Nie lubi臋 p膮czk贸w, dro偶dz贸wek etc.
93.Nie lubi臋 r贸wnie偶 tost贸wXD
94.Kiedy艣 chodzi艂am na ta艅ce.
95.Jak widz臋 krew, strasznie robi mi si臋 s艂abo.
96.Mam du偶o sociali media.
97.W 偶yciu bym nie chcia艂a pojecha膰 do Poznania馃槀
98.Nienawidz臋 jak kto艣 do mnie m贸wi Dominisia:)))), jestem strasznie wtedy chamskaXD
99.B臋d臋 zapewne nagrywa膰 na YouTubie馃槃
100.Kocham je艣膰!!!
101.Nikomu nie ufam.. Nawet swojej przyjaci贸艂ce.
102.Kocham One Direction:(
103.Gdy by艂am ma艂a kocha艂am ubiera膰 si臋 na r贸偶owoXDDD
104.Mam 8 kot贸w!!!
105.Kocham dekorowa膰 sw贸j pok贸j, szczeg贸lnie na 艣wi臋ta馃挒
106.Lubi臋 wraca膰 wspomnieniami do dzieci艅stwa.
107.M贸j ulubiony aktor to Liam Neeson!
108.Zawsze jak ogl膮dam "Koszmar z ulicy wi膮z贸w" to w nocy ciezko mi zasn膮膰:/
109.M贸j ulubiony owoc to banaaan.
110.A je艣li chodzi o warzywa - to wszystkie doslownie, opr贸cz brokuuu艂y!
111.Interesuje si臋 mod膮!
112.Moim celebrity crushem jest JUSTIN BIEBER!!!
113.Nie rozumiem tej "fazy" na Riverdale, Teen Wolf, Famous in Love itdd...
114.Nie lubi臋 niespodzianek.
115.Nienawidz臋 szpinaku...
116.Gdy by艂am ma艂a panicznie ba艂am si臋 ciemno艣ci.
117.Uwielbiam malowa膰 paznokcie.
118.Bardzo 艂atwo si臋 wzruszam.
119.Uwielbiam r贸wnie偶 piosenki Shawna Mendesa!
120.Nie lubi臋 ananas贸w.
121.Chcia艂abym powr贸ci膰 do dzieci艅stwa;--;
122.Uwielbiam piec i gotowa膰.
123.Kocham r贸wnie偶 przygotowania do 艢wi膮t Bo偶ego Narodzenia!!!
124.Nie cierpi臋 rodzynek i bakalii jeeezu
125.Mam straszny zanik pami臋ci.
126.Kocham s艂owo "lol"XDDDD
127.Jestem osob膮 odwa偶n膮.
128.Lubi臋 sobie robi膰 paznokcie lub je robi膰.
129.Kocham kakaoooo.
130.Pije dziennie prawie 5 energetyk贸w.
131.Kocham Alkohol!
132.Wole McDonalda ni偶 KFC
133.Moje ulubione miasto to SZCZECIN!!!
134.Chcia艂abym odwiedzi膰 Warszaw臋, Krak贸w i Sopot.
135.Nigdy nie by艂am na wycieczce z klas膮/szkolnej i nie mam zamiaru je藕dzi膰.
136.Uwielbiam blogowa膰, dzi臋ki wam馃槃馃挆
137.Jestem zapominalska...
138.Potrafi艂abym zje艣膰 ca艂膮 cytryn臋馃槈
139.Uwielbiam, a wr臋cz kocham ZAKUPY
140.Je艣li chodzi o zakupienie but贸w, to musz臋 szuka膰 ich ca艂y dzien;-;
141.Lubi臋 ogl膮da膰 Telewizj臋.
142.Najbardziej lubi臋 sok wieloowocowy.
143.Z fast-food贸w najbardziej lubi臋 frytki!馃槣
144.Jestem uzale偶niona od ogl膮dania seriali/film贸w
145.Boje si臋 robak贸w;/
146.Nie lubi臋 jak kto艣 narzeka:)
147.Jestem sp贸藕nialska
148.Ci膮gle przeszkadzam na lekcjachXD
149.Uwielbiam d艂ugie spacery.
150.Nigdy nie mia艂am operacji.
151.Nie lubi臋 t艂um贸w.
152.Lubi臋 samotno艣膰.
153.Wychodz臋 z za艂o偶enia,偶e karma wraca.
154.Nie przepadam ju偶 zbytnio za s艂odyczami..
155.Kocham arbuza!!!
156.Nie lubi臋 jak kto艣 mnie dotyka ((:
157.Chcia艂abym zagra膰 w jakim艣 horrorze omg!
158.Uwielbiam si臋 艣mia膰
159.Chcia艂abym mie膰 urodziny w Grudniu馃槍
160.Uwielbiam podr贸偶owa膰
161.Lubi臋 r贸wnie偶 rysowa膰, ale co艣 mi nie wychodzi
162.M贸j ulubiony zesp贸艂 muzyczny to One Direction!
163.Kocham, kocham Cebul臋!
164.Nie lubi臋 zbytnio swojego pokoju, ze wzgl臋du na tapete i szafkiXD
165.Mam strasznie jasn膮 karnacje..
166.Jestem pewna siebie馃挭
167.Nienawidz臋 spaghetti -.-- 
168.Umiem ka偶dego roz艣mieszy膰!
169.Sama rozwi膮zuje swoje problemy.
170.Nie lubi臋 Coca-Coli.
171.R贸wnie偶 kiedy艣 by艂am wielk膮 fank膮 Eweliny Lisowskiej!!!
172.Nienawidz臋 jak kto艣 si臋 chwali, omg.
173.Jestem dziwna do艣膰
174.Og贸lnie mam dosy膰 szko艂y i nauki -.-
175.Uwielbiam nosi膰 r贸wnie偶 spodeeenki!
176.Nie lubi臋 sanda艂贸wXD
177.Moje ulubione danie to frytki馃拠
178.Nigdy nie 艣cina艂am w艂os贸w.
179.Uwielbiam pi膰 du偶o wody馃槆
180.Nienawidz臋 robi膰 sobie zdj臋膰 ;-;
181.Lubi臋 chodzi膰 do kina!!!
182.Ale nie cierpie teatru:(
183.Uwielbiam sw贸j charakter馃槄
184.Szybko si臋 nudz臋.
185.Jestem leniem.
186.Uwielbiam torebki!
187.Moj膮 ulubion膮 bajk膮/serialem "dzieci艅stwa" by艂a i jest Violetta, kocham ten serial ca艂ym sercem馃挋
188.Nigdy nie wpadam na "fajn膮" klas臋 kt贸r膮 bym polubi艂aXD
189.Jak by艂am ma艂a chcia艂am zosta膰 r贸wnie偶 piosenkark膮:(
190.Uwielbiam m臋skie bluzy.
191.Nienawidz臋 fa艂szywych ludzi;)
192.Nie przepadam za metalem.
193.Za艂o偶y艂am bloga 6 listopada 2017 roku.
194.Chcia艂abym zamieszka膰 kiedy艣 w Szczecinie.
195.Jestem ba艂aganiar膮.
196.Kocham gorzkie, tylko gorzkie czekolady!
197.Nienawidz臋 k艂amstwa;(
198.Ostatnio pokocha艂am s艂owo "lol"馃槄
199.Uwa偶am,偶e Szczecin to najpi臋kniejsze miasto!!!
200.Uwielbiam r贸wnie偶 komedie馃槣

SKO艃CZY艁AM!馃槃 Sama nie wierze, 偶e napisa艂am o sobie 200 fakt贸w.馃構 Do zobaczenia馃拑

Komentarze

  1. Dominika, pi臋knie piszesz! Oby tak dalej, uwielbiam twojego bloga. Jeste艣my do siebie mega podobne!!! Pozdrawia

    OdpowiedzUsu艅
  2. R贸wnie偶 chcia艂abym jecha膰 do Hiszpani, i preferuj臋 komedie :) Jednak偶e ja kocham pieski:) Du偶o si臋 mo偶na dowiedzie膰 o tobie dzi臋ki tym faktom :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. 艢wietny post, czekam na wi臋cej! 馃挀

    OdpowiedzUsu艅
  4. Post bardzo czasoch艂onny do wykonania, ale mo偶na si臋 o tobie wiele dowiedzie膰 :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. ciekawe fakty :)
    wiele z nich r贸wnie偶 bym zapisa艂a o sobie

    OdpowiedzUsu艅
  6. O jejku sporo tych fakt贸w, mi by z pewno艣ci膮 nie chcia艂o si臋 tyle pisa膰, a nawet bym tyle nie wymy艣li艂a tego :D

    OdpowiedzUsu艅
  7. Ja r贸wnie偶 uwielbiam pi艂k臋 no偶n膮 :D

    OdpowiedzUsu艅
  8. Ten komentarz zosta艂 usuni臋ty przez autora.

    OdpowiedzUsu艅
  9. Ten komentarz zosta艂 usuni臋ty przez autora.

    OdpowiedzUsu艅
  10. Lubi臋 czyta膰 fakty �� mo偶na si臋 du偶o dowiedzie膰 o drugiej osobie

    OdpowiedzUsu艅
  11. Wiele mo偶na si臋 w ten spos贸b o Tobie dowiedzie. Ja tez uwielbiam czarny kolor <3

    OdpowiedzUsu艅
  12. Podziwiam, 偶e uda艂o Ci si臋 napisa膰 tyle fakt贸w o sobie! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsu艅
  13. Du偶o si臋 o tobie dowiedzia艂am :)

    OdpowiedzUsu艅
  14. Super fakty, te偶 jestem Justina fank膮!!

    OdpowiedzUsu艅
  15. Po pierwsze- WOW ZA TYLE FAKT脫W! Podziwiam, ze tyle o sobie znalaz艂a艣 haha :D po drugie- mamy duzo wsp贸lnego ;) powodzenia w blogowaniu.
    Lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  16. Mamy du偶o wsp贸lnego, fajny pomys艂 na artyku艂 :)

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty