Top 25: Bajki mojego dzieciństwa

Hejka kochani!
Dzisiaj wpadłam na pomysł, aby napisać moich 25 ulubionych bajek z dzieciństwa, chciałam sobie trochę powspominać dawne dzieciństwo😄
Mam więcej bajek które strasznie uwielbiam, ale postanowiłam,że dzisiaj w poście wylądują te 25 bajek które najczęściej oglądałam.🙌
Żeby nie przedłużać to  więc zaczynajmy!😈


                                                            1.Bliźniaki Cramp

                                                              
2.Scooby-Doo


3.Witch


4.Tom&Jerry


5.Odlotowe Agentki


6.Leniuchowo


7.Dora poznaje świat


8.Max&Ruby


9.Ed Edd i Eddy


10.Myszka miki


11.Domisie


12.Chojrak tchórzliwy pies


13.Kubuś puchatek


14.Bolek i Lolek


15.Przyjaciele z kieszonkowa😍



16.Supercyfry


17.Kucharz duży, kucharz mały


18.Charlie i Lola


 19.Flinstonowie



20.Koziołek matołek


21.Reksio


   22.Listonosz Pat


   23.Wilk i zając


24.Miś uszatek


25.Umizoomi


Z moich podanych bajek, jaka jest waszą ulubioną?😇
Macie swoje ulubione bajki poza tymi co podałam? Napiszcie w komentarzu!🙆
Nie podałam bajek tych jeszcze innych, bo postanowiłam,że dzisiaj pojawią się te które są według mnie bardzo "popularne"😄

Komentarze

  1. Wow super post Dominika! kocham wszystkie bajki które wymieniłaś :D, przyjaciele z kieszonkowa były bardzo fajne... Jeszcze lubiłam Bob budowniczy itd... Super więcej postów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię bajki, oglądam je do teraz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny przegląd bajek. Scooby-Doo, Wilk i Zając, Tom & Jerry to moi ulubieńcy z dzieciństwa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie z nich znam i bardzo je kiedyś kochałam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie znam, większość oglądałam non stop :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie "Miś Uszatek" jest moją ulubioną bajką! <3 Ahhh, uwielbiam tytułową piosenkę.
    Do zestawienia dodałabym Świnkę Peppę, Baranka Shaun i Pszczółkę Maję.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak bliźniaki cramp i witch moje ulubione.
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiele z nich lubiłam. Ale nie ma tu mojej ulubionej czyli Franklina 😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubiłam Tabaluge 😁❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje ze mi przypomnialas o tych bajkach <3
    Wlacze coreczce ciekawe czy ją zainteresują te bajki! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bolek i Lolek, Kubuś Puchatek, Koziołek Matołek to bajki mojego dzieciństwa

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam prawie wszystkie! Nie lubiłam niestety Listonosza Pata :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku ile cudownych wspomnień❤️! Ale mi narobiłaś ochoty na obejrzenie którejś z powyższych :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubiłam te bajki. Do moch ulubieńców zaliczam jeszcze bajki tj. ,,Tabaluga”,
    ,,Rodzuna Rabarkow” i ,,Misiowanki” 😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty