PREZENTY POD CHOINK臉馃巵馃巹

Hejka! Kto by pomy艣la艂,偶e za nieca艂y miesi膮c 艢wi臋ta? Ja r贸wnie偶 nie mog臋 w to uwierzy膰! Dzisiaj chc臋 napisa膰 post o prezentach pod choink臋. Wiele os贸b ma z tym problem i nie wie co kupi膰 mamie,przyjaci贸艂ce czy te偶 siostrze. 呕eby nie przed艂u偶a膰 to zaczynajmy!馃槉 
DLA DZIEWCZYNY:
1.Szlafrok.
2.Kapcie. 
3.Case na telefon. 
4.Pi偶ama.
5.Ramka na zdj臋cia.
6.Planner.
7.Tangle Teezer. 
8.Zestaw p臋dzelk贸w. 
9.Paleta cieni.
1.Szkatu艂ka na bi偶uteri臋. 
2.Zestaw ksi膮偶ek - Dla mi艂o艣niczek czytania!
3.Zestaw kosmetyk贸w.
4.Perfumy. 
5.Beauty Blender - G膮beczka do makija偶u.
6.Koc - Idealny na zimowe wieczory.
7.Zestaw p艂yt Idola. 
8.艢wi膮teczny sweter.
9.Zegarek, albo jaka艣 bransoletka.
DLA CH艁OPAKA:
1.Gra komputerowa.
2.Bluza.
3.Zegarek. 
4.Zestaw kosmetyk贸w, z NIVEA najlepsze.
5.Perfumy.
6.Ciekawa ksi膮偶ka ulubionego aktora zawsze b臋dzie 艣wietnym pomys艂em.
A wy ju偶 zaczynacie kupowa膰 prezenty pod choink臋 swoim bliskim?馃槉馃巵

Komentarze

  1. Ja ju偶 planuje kupowa膰 :). Twoje pomys艂y s膮 godne uwagi 馃槈

    OdpowiedzUsu艅
  2. Ta lista z pewno艣ci膮 mi si臋 przyda. :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Ju偶 powoli kompletuje prezenty dla najbli偶szych :)
    Takie posty to przede wszystkim niez艂a dawka inspiracji.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsu艅
  4. Powoli kompletuj臋 postanowienia, my艣li, plany i b臋d臋 zabiera艂a si臋 w grudniu za prezenty. :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. noo trafi艂a艣 idealnie z t膮 list膮 :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Oo chcia艂abym dosta膰 perfum lub jakikolwiek kosmetyk ! Uwielbiam takie prezenty 馃槏
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  7. Cudowno艣ci! Opr贸cz Tangle Teezer i p艂yt idola z wielk膮 ch臋ci膮 przygarn臋艂abym ka偶dy z tych prezent贸w :)

    OdpowiedzUsu艅
  8. Dla kobiet zdecydowanie 艂atwiej jest kupi膰 co艣 ni偶 dla m臋偶czyzn, co roku ten sam problem 馃槱

    OdpowiedzUsu艅
  9. Ja ju偶 musz臋 wybra膰 prezent, bo czas goni.

    OdpowiedzUsu艅
  10. Taki milusi, cieplusi szlafrok mog艂abym dosta膰 :D

    OdpowiedzUsu艅
  11. My najbardziej chcia艂yby艣my dosta膰 pod choink臋 lustrzank臋 albo toaletk臋 :D Troch臋 drogie prezenty, ale no c贸偶 ^.^

    OdpowiedzUsu艅
  12. Ja ju偶 w艂a艣ciwie mam prezenty kupione. Zawsze wczesniej si臋 za to zabieram.

    OdpowiedzUsu艅
  13. Kilka prezent贸w ju偶 mam, ale kilku jeszcze szukam. Mo偶e skorzystam, z kt贸rej艣 Twojej propozycji :)

    OdpowiedzUsu艅
  14. P臋dzle to zawsze fajny pomys艂 :)

    OdpowiedzUsu艅
  15. Bardzo mi si臋 spodoba艂a ta szkatu艂ka na bi偶uterie:)

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty